Beantwoord

5 apparaten aangemeld op de iTV app

  • 5 September 2019
  • 8 reacties
  • 698 keer bekeken

Ook hier hetzelfde probleem. Heb een nieuwe telefoon en probeer de ITV app te openen krijg ik na inloggen met KPN ID de melding dat er 5 apparaten reeds gekoppeld zijn en dat ik er eerst 1 of 2 dien te verwijderen.

Maar hoe dan????

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 September 2019, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Heb je nog een andere telefoon/tablet waarop de iTV app gebruikt wordt?
Zo ja, gebruik die om apparaten te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +21
Heb je nog een andere telefoon/tablet waarop de iTV app gebruikt wordt?
Zo ja, gebruik die om apparaten te verwijderen.

@RonMors. Wat @wjb vertelt klopt helemaal. Je kan op andere apparaten die al zijn aangemeld op de iTV app alle apparaten beheren. Als je in de app op 'Profiel' klikt en daarna kiest voor 'Instellingen' en 'Apparaatbeheer kan je apparaten verwijderen.

Reputatie 7
Badge +22
Waarom is er eigenlijk een maximaal van 5 apparaten ingesteld? 🤔
Reputatie 7
Badge +21
Waarom is er eigenlijk een maximaal van 5 apparaten ingesteld? 🤔
@Paul_ Heeft dit al eens voor je uitgezocht in dit topic. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Waarom is er eigenlijk een maximaal van 5 apparaten ingesteld? 🤔
@Paul_ Heeft dit al eens voor je uitgezocht in dit topic. 😉

Verhip! Ja dat klopt! Maar @Paul_ heeft ook verteld dat het een wens was dat er meer dan 5 apparaten erop kunnen, en dat het ook mee werd genomen in een bespreking of wat dan ook. Maar we hebben er niks meer over gehoord, en dan is het 3 jaar geleden.
Reputatie 7
Badge +25
Verhip! Ja dat klopt! Maar @Paul_ heeft ook verteld dat het een wens was dat er meer dan 5 apparaten erop kunnen, en dat het ook mee werd genomen in een bespreking of wat dan ook. Maar we hebben er niks meer over gehoord, en dan is het 3 jaar geleden.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat de wens ook per definitie in vervulling kan gaan... En blijkbaar is hierin nog niets gewijzigd. Ook heb ik niet echt de indruk dat dit binnen afzienbare tijd gaat veranderen om eerlijk te zijn.
Reputatie 7

Verhip! Ja dat klopt! Maar @Paul_ heeft ook verteld dat het een wens was dat er meer dan 5 apparaten erop kunnen, en dat het ook mee werd genomen in een bespreking of wat dan ook. Maar we hebben er niks meer over gehoord, en dan is het 3 jaar geleden.Maar dat betekent natuurlijk niet dat de wens ook per definitie in vervulling kan gaan... En blijkbaar is hierin nog niets gewijzigd. Ook heb ik niet echt de indruk dat dit binnen afzienbare tijd gaat veranderen om eerlijk te zijn.

Er is toch ook al sinds jaar en dag een restrictie dat er tegelijkertijd op niet meer dan drie apparaten gekeken kan worden. Ik snap niet waarom er dan ook een restrictie zou moeten zijn op maximaal vijf apparaten. Anderzijds is de functionaliteit om apparaten af te kunnen melden wel essentieel om te voorkomen dat er op een apparaat gekeken kan blijven worden nadat deze één keer op een account gebruikt is en daarbij het wachtwoord/pincode wel opgeslagen is.
Badge

De foutmelding genereert code 401-3202 … uitleg is niet te vinden

Verwijder eerst een apparaat via de website: O ja? wat is dan de URL?

Onthouden: https://tv.kpn.com

Aanmelden met je Abonneenummer en pincode

Ga vervolgend rechtsboven naar je Profiel (poppetje) en kies Instellingen

In de kolom Instellingen vind je onderaan het blok Apparaabeheer en kies hier Beheer apparaten.

Daar loopt het vast, want iedere keer als je een app activeert telt de database op, totdat deze vol is en dat is meer dan 5 .. ( ..  een stuk of twintig .. )

Hoera… verwijder alle geregistreerde apparaten en begin opnieuw met de registratie van je apparaten met de iTV app.

Jan V

 

nergens te vindenÂ