Beantwoord

Aan/uit-knopje van afstandsbediening werkt niet

  • 1 August 2019
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Goedenavond iedereen,
Mijn afstandsbediening heeft een klein defect: het aan/uit-knopje van de afstandsbediening van de interactieve tv is kapot - zo krijg ik mijn tv niet meer aan. De monteur is nog niet eens 3 weken geleden geweest om alles in te stellen, en toch heeft dit knopje de geest al gegeven.....

Zelf van alles al geprobeerd: opnieuw instellen, nieuwe batterijen, etc.
Zouden wij als klant van jullie een nieuwe kunnen krijgen zodat wij onze tv weer aan kunnen zetten?

Hartelijk dank alvast
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 13:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Gea B., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het in de eerste maand al niet meer werkt! Gelukkig gaat het om iets als een afstandsbediening. Ik heb meteen een nieuwe voor je aangevraagd, deze kan je binnen 2 werkdagen verwachten!
@Susan_ Super, dan wachten we nog even in spanning af! Heel erg bedankt voor je nette, snelle reactie
@Susan_ Super, dan wachten we nog even in spanning af! Heel erg bedankt voor je nette, snelle reactie

Inmiddels ontvangen en ingesteld - hij doet het weer 😄 Wat kan ik het beste nu met de oude afstandsbediening doen? Of willen jullie m terug hebben zodat jullie hem kunnen recyclen/repareren?
Reputatie 7
Badge +21
@Gea B., je mag hem zelf bij het juiste afval inleveren zodat hij op die manier gerecycled wordt 😉

Reageer