Vraag

Aanbieding gratis zenderpakket voor 3 maanden

  • 14 November 2020
  • 96 reacties
  • 5260 keer bekeken

Ik heb van u een aanbieding gehad dat ik 3  maanden gratis kan kiezen uit extra zenderpakket of diensten. Ik ben bij u klant als KPN  Compleet. Bij dit abonnement kan ik wisselen tussen FOX  Eredivisie en Pluspakket. Bij de aanbieding die u nu geeft zou ik graag 3 maanden gratis  gebruik willen maken van het Pluspakket. Mijn vraag aan u is behoudt ik dan ook mijn FOX Eredivisie kanalen? Als ik het met mijn afstandsbediening op mijn TV wil doen kan ik het alleen doen bij omwisselen dat wil ik niet want u biedt het aan als extra zender pakket? Mijn vraag aan u is geld het dan niet voor mij of begrijp ik het verkeerd.?

 

Met vriendelijke groeten,

Marian 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

96 reacties

Ik heb van u een aanbieding gehad dat ik 3  maanden gratis kan kiezen uit extra zenderpakket of diensten. Ik ben bij u klant als KPN  Compleet. Bij dit abonnement kan ik wisselen tussen FOX  Eredivisie en Pluspakket. Bij de aanbieding die u nu geeft zou ik graag 3 maanden gratis  gebruik willen maken van het Pluspakket. Mijn vraag aan u is behoudt ik dan ook mijn FOX Eredivisie kanalen? Als ik het met mijn afstandsbediening op mijn TV wil doen kan ik het alleen doen bij omwisselen dat wil ik niet want u biedt het aan als extra zender pakket? Mijn vraag aan u is geld het dan niet voor mij of begrijp ik het verkeerd.?

 

Met vriendelijke groeten,

Marian 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Beumster ,

Kijk goed uit met aanbiedingen. Als je eenmaal overgestapt bent van KPN Compleet naar KPN Hussel, dan kun je nooit meer terug. Check dus goed de kleine lettertjes bij dit soort spontane aanbiedingen. 

 

De voornaamste verschillen : 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Beumster, welkom! Als jij nu Fox Sports gratis hebt i.v.m. Compleet, dan kan je gerust het Pluspakket als 3 maanden gratis optie kiezen inderdaad! Er verandert niets voor je wat dat betreft. Hou er wel rekening mee dat je 'm dan zelf ook weer opzegt. Wij sturen je daar twee weken voor het verlopen van de korting ook nog een mail over.

Reputatie 1

Ik heb een gratis zenderpakket geactiveerd en zie dat het nu in rekening gebracht wordt. 

Is toch 3 maanden gratis  

Ook ik krijg een ‘aanbieding’ van KPN om 3 maanden een gratis zenderpakket of 3 maanden gratis een dienst te kiezen.

Nu heb ik al het pluspakket en het opnemenpakket. Andere zenderpakketten hebben niet mijn interesse, dus wil gebruik maken van de mogelijkheid om het opnemen pakket voor 3 maanden gratis te krijgen.

Maar nu komt het: Als ik in mijn KPN het vinkje van het opnemen pakket weghaal verdwijnt het ook uit mijn overzicht. Er staat wel bij in oranje letters ‘3 maanden gratis’,als ik daar op klik zie ik het in het overzicht doorgestreept staan bij verwijderde opties. En dat wil ik dus niet. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar???

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een gratis zenderpakket geactiveerd en zie dat het nu in rekening gebracht wordt. 

Is toch 3 maanden gratis  

 

Ha @1fcleon, welkom! Ik zie dat het aangevraagde pakket niet bij één van de gratis zenderpakketten hoort. Dit staat als het goed is, ook in de mail die je gekregen hebt. Kijk daar nog even naar :-).

 

@ernst070 als je de pakketten al hebt, dan krijg je er inderdaad geen korting op. Je kunt wel een ander pakket kiezen. jammer om te lezen dat er geen pakket is die jij leuk vindt :-(. Zet het Opnemen pakket alsjeblieft niet uit als je waarde hecht aan je huidige opnames: die zijn dan namelijk weg!

Reputatie 1

Ha Marcia,

Fijn dat je dat ziet maar dat wordt er in de mail niet bijverteld. 

In de mail wordt alleen gezegd dat je een gratis zenderpakket voor 3 maanden kunt uitkiezen. Er staat niet welk pakket wel en welk niet. 

Zo worden vaste klanten genaaid. Wat moet ik met een gratis Hindi pakket.

Te gek voor woorden. 

Reden om mijn abonnement op te zeggen.

De groeten 

Reputatie 7
Badge +30

Als je via de mail naar MijnKPN gegaan bent, dan staan daar als het goed is, de pakketten waar je uit kon kiezen. Heb je daar een keuze uit gemaakt? Stond daar ook bij dat het gratis zou zijn?

Reputatie 7
Badge +24

Ook ik krijg een ‘aanbieding’ van KPN om 3 maanden een gratis zenderpakket of 3 maanden gratis een dienst te kiezen.

Nu heb ik al het pluspakket en het opnemenpakket. Andere zenderpakketten hebben niet mijn interesse, dus wil gebruik maken van de mogelijkheid om het opnemen pakket voor 3 maanden gratis te krijgen.

Maar nu komt het: Als ik in mijn KPN het vinkje van het opnemen pakket weghaal verdwijnt het ook uit mijn overzicht. Er staat wel bij in oranje letters ‘3 maanden gratis’,als ik daar op klik zie ik het in het overzicht doorgestreept staan bij verwijderde opties. En dat wil ik dus niet. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar???

Niet zo verstandig om daar wat mee te spelen. Als u opnemen stop zet, dan worden al uw bestaande opnames gewist.

Reputatie 7
Badge +24

Ik vind het een beetje een waardeloze aanbieding hoor. Voor heel veel mensen is het een dode mus. Die buitenlandse pakketten interesseren de meeste mensen niets. Als sport ook niet in je straatje ligt en opnemen heb je al, dan heb je er dus niets aan.

Als je Hussel hebt met 2 of meer ontvangers, dan heb je opnemen trouwens al gratis. En ook bij veel oudere pakketten is opnemen een vast onderdeel.

Reputatie 1

Toen ik de link in de mail aanklikte stond er niet gratis bij de pakketten. Maar dat staat er ook niet bij als ik inlog via mijn kpnID. Als je de mail leest wordt de indruk gewekt dat je uit alle pakketten kunt kiezen.

Heel erg verwarrend en onduidelijk. En aan de reacties te zien ben ik niet de enige.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ga aan het betreffende team doorgeven dat jij dit zo ervaren hebt! Als er meer klachten binnenkomen, gaat daar ongetwijfeld iets mee gedaan worden. Ik kom er nog op terug!

Reputatie 1

Heel graag. Heb nu een zenderpakket dat ik normaal niet zou nemen.

 

Ook contact gehad met KPN over deze aanbieding. Het blijkt zo te zijn dat de eerste 3 maanden wel gratis zijn, maar dat het gekozen pakket nooit op tijd opgezegd kan worden. Tijdens de actie periode kan je het gekozen zenderpakket namelijk niet stopzetten/opzeggen. Op z'n vroegst kan dit op de dag dat deze 3 maanden afloopt. Door een opzegtermijn van 1 maand, zit je dus altijd vast aan minimaal 1 maand tegen het volle tarief. En uiteraard staat dit nergens vermeld!!

Daarbij kan je inderdaad maar 1 pakket kiezen.

KPN, graag jullie reactie/bevestiging.…

Reputatie 7
Badge +30

Dat is niet het geval, @Remircd. Je kunt na 1 maand sowieso opzeggen. Je krijgt twee weken voor het einde van de drie maanden ook nog een herinneringsmail van ons, dan ben je ook nog op tijd zonder extra kosten op te zeggen. 

ok Marcia dank je.

Dan was je collega helaas niet echt goed op de hoogte.

Wordt de korting ook direct op de komende 3 maandfacturen verrekend of zit daar (een maand) vertraging in?

Ook ik heb gekeken naar die “gratis zenderpakketten” maar ik kan er geen een vinden. Als je KPN compleet hebt krijg je zeker niets meer gratis erbij?

Ok, nu zijn ze ineens wel zichtbaar, die gratis pakketten. Nou daar wordt ik blij van zeg, Turks, Hindi en Duitse pakket is gratis voor me. Wat een aanbieding zeg……………………… daar zat ik al jaren op te wachten. Ik ben het deels wel eens met Slimmerik en 1fcleon, in de mail wordt alleen een voorbeeld gegeven van pakketten en niet dat dit alleen de pakketten zijn waaruit je kan kiezen. Slechte mail dus…..

Reputatie 1

@Leon22 je verwoord het prima. Dit is precies hoe ik het ook zie. Maar intussen heb ik wel een zenderpakket genomen en wordt ik waarschijnlijk op extra kosten getrakteerd. Erg dubieus om zo trouwe klanten te "belonen".

Ben benieuwd of KPN hier nog op terug komt...…

 

@Leon22 je verwoord het prima. Dit is precies hoe ik het ook zie. Maar intussen heb ik wel een zenderpakket genomen en wordt ik waarschijnlijk op extra kosten getrakteerd. Erg dubieus om zo trouwe klanten te "belonen".

Ben benieuwd of KPN hier nog op terug komt...…

 

Ik ben er ook ingetrapt maar krijg verder geen reacties meer terwijl ze het na zouden kijken.

Op twitter word ik naar het forum doorverwezen.

Op het forum zeggen ze dat ze zien dat er al iemand mee bezig is.

Was altijd tevreden over KPN maar dit vind ik toch een zeer misleidende aktie.

Reputatie 7
Badge +24

Heel graag. Heb nu een zenderpakket dat ik normaal niet zou nemen.

Dat is meestal ook de bedoeling bij aanbiedingen 😄

Aaah leuke mail denk je van kpn maar nee hoor. Wij hebben het pluspakket en fox sport al en geen interesse in Hindi. Lekker makertje is dit. In de kleine lettertjes staat welke pakketten niet voor deze aanbieding in aanmerking komen zoals Film 1 en Videoland. Kpn had dan beter geen mail kunnen sturen want dit maakt je alleen maar pissig. Had gehoopt op 3 maanden gratis  Film 1. Lekker met de feestdagen. Fijn dat je al jaren trouwe klant bent met een volledig en duur pakket en dus niets aan deze aanbieding hebt.

Ik zeg: goede actie van kpn, niet dus......…

Was altijd erg tevreden  maar de laatste tijd steeds minder. Kpn wat ga je ons bieden?

Badge

Dit is weer echt zo'n sch**taktie waar je helemaal niets aan hebt!

Wie wil nu in godesnaam een Hindi pakket?? en wanneer je een stapje sneller internet selekteert ga je direct 15 euro meer betalen?? Ik wil gewoon een Videoland pakket of Ziggo sport 3 maanden gratis de rest heb ik al of hoef ik niet.

Ook wil ik niet de gratis kortingen verliezen die ik al heb door een nieuw abbo af te sluiten :-/ Boefjes!

Reputatie 7
Badge +30

Wordt de korting ook direct op de komende 3 maandfacturen verrekend of zit daar (een maand) vertraging in?

Direct!

 

@Leon22@Yanmee en @0scar  jammer dat jullie er niet blij mee zijn! Het doel van de aanbieding is inderdaad om iets te proberen wat je normaliter niet meteen zou nemen. We geven geen kortingen op pakketten die je al afneemt. 

 

@1fcleon en @Henhan we hebben jullie signaal doorgegeven, maar ik verwacht niet meteen dat we er iets aan gaan doen. Zoals ik gezien heb, word je naar MijnKPN geleid en zie je daar de kosten van de gratis zenderpakketten op 0 euro staan. Ik begrijp dat de bijgevoegde mail wel duidelijker mocht, maar het aanbod in MijnKPN is volgens mij toch helder.