Beantwoord

Aanbieding Ziggo Sport Totaal

  • 24 July 2019
  • 28 reacties
  • 1092 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Geachte KPN,

Ik zie dat Ziggo Sport Totaal op dit moment in de aanbieding is. Geldt dit ook voor mensen die al een abonnement hebben op Ziggo Sport Totaal? Zo ja, is het een kwestie van de optie aan/uit zetten in Mijn KPN en moet dit dan aan het eind van de maand (31 juli) of maakt dat niet uit?

Bedankt voor uw reactie!

Groeten, een KPN-gebruiker
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 24 July 2019, 16:24

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @KPNgebruiker

Ik heb ook Ziggo Sport Totaal, en ik heb even in MijnKPN gekeken, en zie ik dat het niet voor bestaande klanten is, maar voor nieuwe klanten.

Waar zag je het staan dan?
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve
Dank voor je reactie.
Ik zag het hier: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm

Ik vermoed (ook) dat het alleen voor nieuwe klanten is.

Groeten, een KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@KPNgebruiker ik heb me Ziggo Sport Totaal even afgemeld, ik ga kijken als ik me weer aanmeld voor Ziggo Sport Totaal of ik die 3 maanden korting ook heb. Ik zoek dit even uit. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +22
@KPNgebruiker ik heb even voor jou gekeken, maar ik krijg de korting wel:


Alleen kan ik hem nu nog niet aanzetten, omdat het administratief nog niet verwerkt is. ;)
Dus dat zou inhouden dat dit ook voor bestaande klanten deze korting geldt.
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve dank je wel voor het uitzoeken! Ik dacht voordat ik het in Mijn KPN verander ga ik het eens eerst op het forum vragen. Kun je nu niet beter wachten tot 31/7 of 1/8 of is het niet maand-gebonden?

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve dank je wel voor het uitzoeken! Ik dacht voordat ik het in Mijn KPN verander ga ik het eens eerst op het forum vragen. Kun je nu niet beter wachten tot 31/7 of 1/8 of is het niet maand-gebonden?

Groeten, KPNgebruiker

Ik had Ziggo Sport al maanden! Dus ik kon hem gewoon uitzetten, en daarna weer aan. Alleen het administratieve gedeelte is wat langer op zich wachten. Kan een paar minuten duren. tot het verwerkt is in het systeem (MijnKPN)
Reputatie 7
Badge +22
@KPNgebruiker inmiddels heb ik weer ZiggoSport op me TV, en ik heb de korting:


Hopelijk weet je zo genoeg? Veel plezier van de 3 maanden korting van Ziggo Sport. 😊
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve okė! Dus je krijgt waarschijnlijk wel 3 maanden ipv 2 maanden x € 7,50 korting. Zal inderdaad wel een administratief iets zijn. Voor nieuwe abonnees ligt het wellicht anders. Dank voor je hulp.

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve

Dank voor je reactie.
Ik zag het hier: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htmIk vermoed (ook) dat het alleen voor nieuwe klanten is.

Groeten, een KPNgebruiker

Op die link die je me hierboven stuurde staat ook 3 maanden:


😉
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve ik zie het, ik ga het ook uit- en aanzetten! Een mooi cadeautje van KPN! Ook fijn dat ze aan klanten die al jaren bij KPN zitten en al gebruik maken van een dergelijke optie denken en dat deze groep er ook van kan profiteren!

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve ik zie het, ik ga het ook uit- en aanzetten! Een mooi cadeautje van KPN! Ook fijn dat ze aan klanten die al jaren bij KPN zitten en al gebruik maken van een dergelijke optie denken en dat deze groep er ook van kan profiteren!

Groeten, KPNgebruiker

Ik wens je veel plezier met de korting! En houd het erg rustig met de hitte! Genoeg drinken in ieder geval. 🥛
Reputatie 4
Badge +2
Geachte KPN en @Dennis Schreve

ik heb Ziggo Sport Totaal verwijderd en weer toegevoegd, maar het werkt bij mij niet. Het bedrag blijft gewoon € 14,99. Wat doe ik verkeerd?
Reputatie 7
Badge +22
Geachte KPN en @Dennis Schreve

ik heb Ziggo Sport Totaal verwijderd en weer toegevoegd, maar het werkt bij mij niet. Het bedrag blijft gewoon € 14,99. Wat doe ik verkeerd?

Dat is vreemd, hoe heb je het gewijzigd? 🤔
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve via MijnKPN, Televisie, aanpassen/verwijderen. Op het icoontje van Ziggo Sport geklikt en vervolgens iets verder eronder op het blauwe icoontje verwijderen geklikt. Daarna weer op dezelfde wijze de optie toegevoegd.

Groeten, KPN-gebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve via MijnKPN, Televisie, aanpassen/verwijderen. Op het icoontje van Ziggo Sport geklikt en vervolgens iets verder eronder op het blauwe icoontje verwijderen geklikt. Daarna weer op dezelfde wijze de optie toegevoegd.

Groeten, KPN-gebruiker

Apart! Zo heb ik het ook gedaan. 🤔
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve vreemd hoor. Ik wacht wel even op een reactie van KPN. Jij kunt er in ieder geval van genieten, fijn voor je!

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve even voor de zekerheid: heb jij nadat je het had verwijderd een poos gewacht of het gelijk weer toegevoegd? Ik heb het gelijk weer toegevoegd.

Groeten, KPN-gebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve even voor de zekerheid: heb jij nadat je het had verwijderd een poos gewacht of het gelijk weer toegevoegd? Ik heb het gelijk weer toegevoegd.

Groeten, KPN-gebruiker

Ik heb gewacht tot het administratief verwerkt was, want je kunt niet gelijk het pakket weer aanzetten. Vind het erg vreemd! 🤔
Reputatie 4
Badge +2
@Dennis Schreve dan begrijp ik er ook weinig meer van.... ik kan het gelijk weer toevoegen.... gebruik jij de app van MijnKPN of de webiste?

Ik hoop dat iemand van KPN reageert op deze topic.

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve dan begrijp ik er ook weinig meer van.... ik kan het gelijk weer toevoegen.... gebruik jij de app van MijnKPN of de webiste?

Ik hoop dat iemand van KPN reageert op deze topic.

Groeten, KPNgebruiker

Ik heb het op de website gedaan. Ik hoop ook dat er iemand snel reageert. (@Marcia_? 😉)
Reputatie 4
Badge +2
Geachte KPN,

Is het misschien mogelijk dat er iemand van KPN reageert? Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd, maar het lukt/werkt niet. Graag even hulp! Bedankt!

Groeten, KPN-gebruiker
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @KPNgebruiker, bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat jullie beide al van alles getest hebben, maar dat je er uiteindelijk niet uitkomt. De aanbieding is gewoon voor alle klanten die internet en televisie afnemen! Heb je op dit moment al Ziggo Sport Totaal (zoals Dennis had) dan moet je het even uitzetten en even wachten totdat die wijziging verwerkt is (vaak wel binnen een paar uur of een werkdag). Daarna zou je het pakket mét korting moeten zien in de MijnKPN omgeving.

Heb je zowel de app als de website van MijnKPN getest? Het zou namelijk wel gewoon overal moeten staan.

Zou je in ieder geval beide (alsnog) willen testen, en je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan kan ik het een en ander voor je nagaan!
Reputatie 4
Badge +2
@Susan_ en @Dennis Schreve,

Volgens mij is het nu gelukt (met korting)! Ik heb een mail van de verwijdering van Ziggo Sport en vervolgens de toevoeging ontvangen. De toevoeging is echter nog niet verwerkt in Mijn KPN. Daarom nog enige twijfel. Ik heb het op diverse manieren geprobeerd, via de website (zowel op de ipad en de desktop) en via de app Mijn KPN. Mijn indruk is dat het verwijderen/toevoegen van producten op dit moment niet helemaal optimaal werkt. Vandaag diverse keren de optie weer moeten toevoegen, voordat het werd ‘gepakt’, terwijl ik (vaak) lang heb gewacht. Ik hoop niet dat ik nu meerdere keren Ziggo Sport heb afgesloten... Misschien kunt u, @Susan_ , dat nog even controleren? Ik houd het zelf ook wel in de gaten.

Mijn profiel heb ik aangepast.

Dank voor de reacties, hulp en korting!

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +21
@KPNgebruiker, je kan het gelukkig niet meerdere keren in één keer afnemen, dus dat komt helemaal goed! En het staat nu ook goed in onze systemen hoor! Ik zie Ziggo Sport Totaal 3 maanden 50% korting staan 😉 Dus het kost even wat zweet (vooral in deze hitte!), maar het is je uiteindelijk zelf gelukt!

Heb je hier nog andere vragen over dan hoor ik het graag.
Reputatie 4
Badge +2
@Susan_ dank voor uw reactie en de controle! Fijn dat het nu gelukt is. Een mooi cadeautje!

Reageer