Vraag

aanbod voor bestaande klanten en hoop ellende met experiabox en set-top box.

  • 14 June 2021
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Prachtig hoor zo’n aanbieding voor nieuwe klanten. die krijgen de nieuwste setup box met 4K. En wij bestaande klanten moeten daar extra voor gaan bestralen en een huurder 4K abonnement nemen. Jullie zijn de laatste tijd steeds aan het updaten en ik ervaar regelmatig onstabiel internet. Het erge is dat jullie het TV signaal wel draaiend houden maar dan heb ik veelal in het weekend geen internet. Ik kan dan niets opzoeken want ik krijg dan de melding U heeft geen Internet. Met mijn 2 bekabelde versterkers in mijn huiskamer perfect WIFI signaal maar geen internet! Pas als ik mijn TV uitzet kan ik telebankieren. Echt slecht. Ik begrijp nu hoe jullie dat regelen als ik een test uitvoer overdag als ik weer eens een internet dip heb of geen verbinding dan staat mijn TV nooit aan. Dat zal het zijn. Dus om überhaupt 4K goed kunnen ontvangen zal wel een droom blijven op dit adres. Ik ben inmiddels omringd door louter Ziggo netwerken veel buren zijn schijnbaar overgestapt ik denk dat ik dat ook maar ga doen want ik erger mij kapot. Wie heeft hier nog meer last van. Wijk de Batau Nieuwegein.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MourikDJ, welkom op ons forum!
Een nieuwe korting of nieuwe apparatuur kan ik je helaas niet aan helpen. 

Je verbinding hoort echter wel goed te zijn natuurlijk! Als je wilt kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@MourikDJ ik heb niets meer van je gehoord. Ervaar je nog steeds problemen met je verbinding?