Beantwoord

Aanmelding ESPN app (als vervanger van Fox Sports)

  • 22 December 2020
  • 3 reacties
  • 3253 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Beste KPN, forumleden,

Naar aanleiding van een mail van KPN heb ik de ESPN-app geïnstalleerd. Bij het aanmaken van het account heb ik mijn kpn-mailadres ingegeven en vervolgens kreeg ik een code, die heb ik ingevuld en daarna moest ik een wachtwoord aanmaken. Het vreemde vind ik dat ik helemaal geen koppeling met KPN als tv-aanbieder (met klantnummer e.d.) heb hoeven te maken en dat ik nu ook al de tv zenders van fox (espn) via die app kan bekijken (dus niet alleen nieuws en uitslagen). Klopt dit wel? Ik wil niet graag met onverwachte kosten worden geconfronteerd. Voor de goede orde: ik heb via KPN een abonnement op Fox Sports. Kijk ik bij instellingen in de ESPN app dan staat daar nu “automatisch” KPN als tv-aanbieder ingesteld. Of vindt er een controle via (alleen) het e-mailadres plaats?

 

Graag even een reactie.

 

Groeten, een kpn-gebruiker

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 December 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Zou je de stappen voor KPN-abonnement koppelen aan ESPN eens kunnen volgen @KPNgebruiker? Naar verwachting krijg je daar dan de melding te zien dat dit al gelukt is als het al goed gegaan is. Daarnaast hoor je bij een betaald abonnement, van wie dan ook, altijd een mail te krijgen met een melding van te verwachten kosten. Heb je zoiets gehad op het gebruikte e-mailadres? 

Reputatie 4
Badge +2

Beste @Bram_ 

 Ik heb de stappen via uw linkje gevolgd. Dat houdt in dat ik met mijn eerder (n.a.v. de mail van KPN) aangemaakt account bij ESPN heb ingelogd in de ESPN app. Vervolgens op het tandwieltje geklikt en op het pijltje bij TV-aanbieder geklikt. Daarna werd mij verzocht (nogmaals) mijn mailadres en wachtwoord in te vullen. Daarna verscheen KPN als TV- aanbieder. Zie screenshot. Ik blijf het gek vinden dat je niet meer KPN-gegevens hoeft te verstrekken. wel kreeg ik mails dat er is ingelogd/aangemeld op het account.

 


Ik heb geen mail over kosten of iets dergelijks gehad.

Groeten, een KPN-gebruiker.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te zien dat het geregeld is. :relaxed: