Beantwoord

Aansluiten tv-ontvangers nieuwe klant

  • 17 September 2019
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Wij gaan per 10 oktober over op KPN. Heb nu een aanbieding met 2 tv ontvangers. Werken deze los van elkaar of moet daar zo'n Draadloos verbindings systeem tussen. Want mocht dit het geval zijn is dat 80 euro die niemand vermeld heeft.

Kan het mis hebben, maar ik wil sores voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Maikel
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 September 2019, 11:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Die ontvangers moeten met de Experiabox verbonden worden door middel van een kabel. Deze is meegeleverd.
Dus als ik het goed begrijp moet er een kabel getrokken worden van boven naar beneden.
Reputatie 7
Badge +24
Dus als ik het goed begrijp moet er een kabel getrokken worden van boven naar beneden.
Ja. Of van beneden naar boven 😉 maar ligt die er niet ergens al?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @MadMikey1979 Je ontvangers wil je het liefste bekabeld verbinden met je Experia Box, zoals Nick al heel terecht aangeeft. Daar haal je het beste resultaat mee. Soms is dat wat ingewikkelder om voor elkaar te krijgen en dan kun je overwegen om een Draadloze Verbindingsset aan te schaffen. Daarmee kun je een ontvanger draadloos aansluiten. Hier lees je er iets meer over.
Reputatie 7
Badge +24
Zoek ook ff hier op forum naar de ervaringen. Zo'n setje is niet bepaald goedkoop, voor hetzelfde bedrag kan je heel veel kabel aanschaffen.

Reageer