Beantwoord

Aansluiten tweede televisie

• 21 december 2018
  • 6 reacties
  • 4589 keer bekeken

Ik heb alles in huis om 2de tv aan te sluiten boven, incl de draadloze adapters (2) Maar ik heb ook een extra modem gekregen. Nu is mijn vraag: is de 2de aansluiting alleen met het interactieve kastje of moet er ook dat 2de modem aangesloten worden boven?
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 december 2018, 12:33

Goedemiddag rainbowfuture, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je alles in huis hebt, kan je de tweede ontvanger aansluiten 🙂 Hiervoor heb je een tweede tv-ontvanger nodig, die aangemeld is bij jouw abonnement van KPN. Bedoel je dit met extra modem? Is dat een zwart kastje, net als die andere tv-ontvanger? Of een witte Experia Box? Want je hebt maar één Experia Box (modem) nodig, en per televisie die je wil aansluiten een tv-ontvanger. Die tv-ontvangers kan je bekabeld aansluiten op de Experia Box of via een draadloze adapter (DVS) zoals jij aangeeft!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Dank je wel voor je antwoord, ik had dus beide gekregen, maar ben door de hulp van kpn webcare op twitter erachter dat ik alleen het zwarte kastje nodig heb en ondertussen is hij dus aangesloten! Bedankt voor je reactie.
Ik heb wel de ontvanger boven op de wifi ontvangers aangesloten die ik erbij heb besteld voor 80 euro, maar vooralsnog werkt alles en laat ik alles aangesloten op de V10 dan. Bedankt voor je reactie Susan!
Goedemorgen rainbowfuture, oh dat is gek! Nou fijn dat het in ieder geval werkt! Staat de Experia Box in de weg kan je die altijd kosteloos retour sturen via een PostNL Locatie in de buurt!
Ik kreeg eerst de V10 en daar had ik mijn experia box mee gewisseld al terwijl in mijn mail stond dat ik de V10A zou krijgen. Mijn abonnement hebben ze moeten aanpassen omdat ik een oud abonnement had wel met 2 ontvangers ik had er echter maar 1, waarschijnlijk dat er daarom een tweede experia box nog is verstuurd, maar toen had ik de V10 al aangesloten toen de V10a nog binnen kwam, en ik moet dan best wat codes overal veranderen dus heb het zo gelaten. Vandaar dat ik het niet snapte omdat er 2 nieuwe experia boxen waren gekomen. Maar is de V10a beter dan de V10? groet Anja
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag rainbowfuture, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je alles in huis hebt, kan je de tweede ontvanger aansluiten 🙂 Hiervoor heb je een tweede tv-ontvanger nodig, die aangemeld is bij jouw abonnement van KPN. Bedoel je dit met extra modem? Is dat een zwart kastje, net als die andere tv-ontvanger? Of een witte Experia Box? Want je hebt maar één Experia Box (modem) nodig, en per televisie die je wil aansluiten een tv-ontvanger. Die tv-ontvangers kan je bekabeld aansluiten op de Experia Box of via een draadloze adapter (DVS) zoals jij aangeeft!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag 😉
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen rainbowfuture, oh dat is gek! Nou fijn dat het in ieder geval werkt! Staat de Experia Box in de weg kan je die altijd kosteloos retour sturen via een PostNL Locatie in de buurt!
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de toelichting 🙂 Het is dus een beetje ingewikkeld geworden met al die ruilingen. De V10A is de nieuwere versie, maar heeft op dit moment nog wel wat kinderziektes waar hard aan gewerkt wordt! Uiteindelijk zal je met de V10A ook op 2,4GHz en 5GHz WiFi kunnen. Op dit moment is het voordeel van de V10A dat deze roaming gaat ondersteunen waardoor deze goed kan gaan samenwerken met de Experia WiFi's. Maar dat is op het moment nog niet aan de orde. Dus je kan gewoon de V10 aangesloten houden en de V10A dan retour sturen 😉

Reageer