Beantwoord

Aansluiting draadloze DVS met of zonder kabel van adapter naar TV?

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1
Moet je bij DVS de ethernetkabel van je adapter in je tv (op bv de slaapkamer) insteken? Dus nadat je de stappen "Verbinden met een tv-ontvanger" hebt gedaan? Dat is prima verlopen met de experiabox en zo, maar als ik nu naar de slaapkamer ga, de 2e tv dus, dan lees ik nergens of de ethernetkabel nog van adapter naar 2e tv moet? En zo ook de 3e tv, dus de 2e adapter op slaapkamer 2?
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 december 2018, 15:36

Goedemiddag Ballymunbono, Wanneer je een draadloze adapter aansluit, dan sluit je de ethernetkabel van de draadloze adapter aan op je tv- ontvanger. In deze link leggen we d.m.v. een filmpje uit hoe je de adapters het beste kan aansluiten. Misschien helpt dit je om er een beter beeld bij te krijgen. Als het toch nog onduidelijk is, laat je het dan weten?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Ballymunbono, Wanneer je een draadloze adapter aansluit, dan sluit je de ethernetkabel van de draadloze adapter aan op je tv- ontvanger. In deze link leggen we d.m.v. een filmpje uit hoe je de adapters het beste kan aansluiten. Misschien helpt dit je om er een beter beeld bij te krijgen. Als het toch nog onduidelijk is, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 1
hartelijk dank Marina, mbv het filmpje en telefonisch contact zijn we er uit gekomen. We hebben toch nog 2 tv-ontvangers nodig, zo bleek , en die komen vandaag al met de post aan 😉

Reageer