Beantwoord

aansluiting op kamer in verzorgingtehuis

  • 5 March 2020
  • 19 reacties
  • 2422 keer bekeken

Reputatie 1

hallo,

 

mijn schoonmoeder zit in een verzorgingstehuis waar ze nu een aansluiting heeft van KPN met de standaardzenders.

Nu wil ze graag het pakket met de extra zenders,de aanvraag dient te gebeuren via het verzorgingstehuis die de aanvraag weer doorstuurt naar KPN, dit alles is aangevraagd op 7 oktober 2019!

tot op heden is het ondanks toezeggingen van de medewerker van het verzorgingstehuis die weer kontakt heeft gehad met de accountmanager van KPN het niet geregeld!!

vandaag contact gehad met de medewerker van het verzorgingstehuis en die vertelde mij dat hij niks meer kan doen en dat het probleem bij KPN ligt en zij met mij contact hierover zouden opnemen wat dus maar niet gebeurt …

wat is nu precies het probleem KPN???

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 March 2020, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je bedoelt het pluspakket?

Hoe werkt dat dan? Heeft ze gewoon een normale tv ontvanger zoals iedereen thuis heeft? 

Het verzorgingstehuis zal misschien 1 abonnement voor alle kamers hebben. 1 kamer extra zenders geven kan misschien heel niet. En er zal extra voor betaald moeten worden.

Reputatie 1

Nee ze heeft gewoon een coax aansluiting aan de wand coax kabel naar tv en alleen standaardzenders.

de aanvraag voor extra zenders moet via verzorgingstehuis die dit weer aanvraagt bij KPN . ( zorginstellingen @kpn.nl

 

Reputatie 7
Badge +24

Coax? Weet je wel zeker dat het van KPN is?

 

Reputatie 1

Jazeker KPN een andere provider is daar ook niet mogelijk volgens de huisvesting medewerker die de aanvraag regelt.

Hoi @KapiteinRob . Welkom op het forum.

Vervelend dat er dingen mis lijken te gaan. Ik tast nog wel in het duister wat voor abonnement dit over gaat.

KPN levert namelijk niet over de coax. 

Gaat het misschien over digitenne? Kun je de gegevens van jouw moeder in je profiel zetten? Op die manier krijg ik een beter beeld van de situatie. 

Reputatie 7
Badge +24

Waarschijnlijk is het een oud systeem waarbij dergelijke opties helemaal niet mogenlijk zijn.

De beheerder zal hier waarschijnlijk niets aan willen veranderen, want dat klauwen met geld kosten. Het zodanig inrichten dat sommige kamers een uitgebreider pakket hebben dan de ander. Want zonder decoder is zoiets onmogelijk. 

Als het al van KPN is, dan zal het sowieso van KPN zakelijk zijn lijkt me.

Reputatie 1

Onderstaande bericht uitleg van aanvraag :

 

 

 

Goedemiddag heer Duchatteau,

 

Na ons telefonisch overleg heb ik gesproken met onze accountmanager bij KPN  wat de mogelijkheden zijn om degevraagde aansluiting met enige snelheid te realiseren.

Betreffende persoon heeft in eerste instantie gezegd dat ook een KPN gehouden is aan wettelijke termijnen en dat pas na een aantal weken de aansluiting vrijgegeven kan worden.

Concreet betekent dit dat de aansluiting pas medio februari gerealiseerd wordt.

Na enig aandringen is toegezegd dat KPN intern gaat kijken of deze aansluiting toch eerder mogelijk gemaakt kan worden. Ik wacht berichtgeving met belangstelling af.

Met vriendelijke groet,

ing. G.T. (Gert) Ligtenberg RVGM 
Adviseur Vastgoed & Veiligheid

 

Bezoekadres:

St. Jozefplein 1, 7415 EH  Deventer

 

 

 


Carinova
+ Postbus 678, 7400 AR Deventer
(   0900 86 62
:   www.carinova.nl

 

Reputatie 1

:wink: Mijn telefoonnummer staat in mijn profiel, als een juiste persoon die mij hierin verder kan helpen dan mag er gebeld worden 

Hoi @KapiteinRob . Leuk je gesproken te hebben.

Ik heb van jou het nummer gekregen van de contactpersoon van de zorginstelling en ik heb met hem gebeld. 

Wat ik nu weet is dat de zorginstelling gebruik maakt van een ziggo aansluiting. Daar komt dat coax dus vandaan. De contactpersoon heeft aan KPN gevraagd om een aparte, KPN aansluiting in de kamer van jouw moeder te maken. Hier zijn van onze kant termijnen genoemd die achteraf niet gehaald zijn. Dat ligt dus bij ons. Excuus daarvoor.

Ik heb tevens de namen gekregen van twee collega's die het verzoek in beheer hebben. Die ga ik nu aanschrijven en navraag doen over de specifieke aansluiting die voor jouw moeder gerealiseerd moet worden. Zodra ik meer weet, laat ik jou dat weten. 

 

Ik heb antwoord gekregen. Zoals ik het nu begrijp is de aannemer druk bezig om alle kamers van aansluitingen te voorzien. De verwachtte oplevering is eind deze maand. Ik zeg met nadruk ‘verwacht’  want uiteraard niet geven. Zodra dat klaar is kan er op iedere individuele kamer een abonnement van KPN besteld worden. Mocht het nodig zijn, kan ik daar wel bij helpen.

Reputatie 1

Hallo Erwin,

 

Bedankt voor je hulp en snelle actie en reactie.

Als het zover is en mocht het niet lukken dan zal ik het zeker laten weten.

nogmaals mijn hartelijke dank!

 

Met vreindelijke groet,

 

Rob

Hoi @KapiteinRob . Helaas is de situatie in Nederland ondertussen drastisch veranderd. Ik hoop dat dat geen invloed gehad heeft op die aansluiting.

Heb je een status update?

Reputatie 1

Hallo Erwin, Helaas is de situatie in Nederland ongetwijfeld een spelbreker.

Maar tot op heden is de sitautie niet verandert.

Ik zie de kabel die onlangs in de grond gegevaven is tot aan de voordeur van het tehuis liggen ….

via het tehuis krijgen we verder niks te horen over hoe het nu verder gaat.

We wachtten het dus maar af...

Reputatie 1

Hallo Erwin,

 

we zijn inmiddels maanden verder de 9glasvezel)kabel ligt in de grond en nu de mogelijkheid er weer is dat ik mijn schoonmoederr op de kamer weer mag bezoeken in het verzorgingstehuis is er nog steeds niks geregeld met de aansluiting?

heeft u een update van de status?

 

Met vriendelijke groet,

 

Rob Duchatteau

Ik heb de betrokken collega's gemaild. Zodra ik meer weet, deel ik dat met jou!

Reputatie 1

Hallo Erwin,

 

Hebje inmiddels al ee nreactei van je collega's gehad?

Ik zag onlangs bij de receptie een zeer grote welkom doos liggen van de KPN? 

Ik ga er vanuit dat het verzorgingstehuis nu aangesloten is op de glasvezel van kpn?

Als dit zo is hoor ik graag wat nu de mogelijkheden zijn, want in deze corona tijd waardoor ze veel op de kamer moet verblijven mist ze de extra zenders enorm!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rob Duchatteau

@KapiteinRob . Het laatste berichtje wat ik van mijn collega's heb gehad is van 7 juli. Hierin gaven ze aan dat werkzaamheden hervat waren en dat ze mij een berichtje zouden sturen zodra het mogelijk was om een order te plaatsen.

Ik heb nu net jouw verhaal naar hun gestuurd met dezelfde vraag. Ik verwacht op korte termijn een antwoord. 

Ik heb ook al een reactie. Sinds gisteren kunnen de bewoners abonnementen afsluiten bij KPN. Eindelijk dus :-)

Ik stuur je via privébericht even het exacte adres. Deze kun je bij het bestellen precies zo overnemen. 

Hier kun je bestellen: https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/zorginstelling

 

 

Reputatie 1

Hallo Erwin, 

 

Bedankt voor je hulp, ik ga even met mijn schoonmoeder overleggen en uitleggen hoe het nu zit en wat de mogelijkheden zijn.

 

Dank zij jouw hulp komen we eindelijk verder, daar zijn we u dus bijzonder dankbaar voor!

 

Met vriendelijke groet,

Rob Duchatteau