Beantwoord

Aansluiting Philips TV op KPN netwerk via Motorola router

  • 30 November 2019
  • 5 reacties
  • 655 keer bekeken

Ik kan mijn Philips TV niet aansluiten op het KPN netwerk via router Motorola VIP1853 KPN845858. Het installeren van zenders lukt niet. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2019, 17:31

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Jack.Kingma , als je de tv-decoder via HDMI of scart op je tv toestel aansluit hoef je op je tv alleen maar de juiste bron te selecteren en je hebt meteen beeld, zenders zoeken is verleden tijd.

Ik zou trouwens aan KPN vragen om een nieuwer type decoder, het lijkt mij een verouderd type.

 

 

Reputatie 7

Heb jij geen mail gehad om jouw prehistorische Motorola VIP1853 om te ruilen voor een moderne TV ontvanger?

Doe dat dan via deze site van KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Jack.Kingma, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe hoef je de tv-ontvanger alleen aan te sluiten en het juiste kanaal te selecteren, zoals Jan-D hier omschrijft!

als je de tv-decoder via HDMI of scart op je tv toestel aansluit hoef je op je tv alleen maar de juiste bron te selecteren en je hebt meteen beeld, zenders zoeken is verleden tijd.

Mocht dit niet werken of heeft jouw televisie niet de juiste aansluiting? Dan kan je kijken of je een converter kan aanschaffen hiervoor (zodat je de juiste aansluiting krijgt). Of je kan inderdaad even via de website die wjb noemt een nieuwere tv-ontvanger aanvragen!

Heb je nog vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Dan hoor ik het graag!

Gelukt! Dank voor alle adviezen. 

Reputatie 7
Badge +21

@Jack.Kingma top! Fijn om te lezen :wink: Veel plezier ermee!

Reageer