Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Aantal apparaten iTV Online

Sinds kort merk ik dat er een beperking is op het aantal gekoppelde apparaten in de iTV Online app. Terwijl ik nergens in de voorwaarde kan vinden dat het aantal apparaten beperkt is. In mijn gezin met kinderen is dit een zeer beperkt aantal. Ik heb een 500 mb verbinding, dus wat mij betreft mag deze beperking er af.

icon

Beste antwoord door wjb 29 april 2016, 18:18

Er is tegenwoordig inderdaad een beperking van vijf apparaten.

Een zesde apparaat kan pas aangesloten worden als een andere afgekoppeld is. Dit kan je doen binnen de app bij apparatenbeheer.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6

Een zesde apparaat kan pas aangesloten worden als een andere afgekoppeld is. Dit kan je doen binnen de app bij apparatenbeheer.

wjb schreef op 29 apr '16 om 18:18u

In een gezin met 3 kinderen, die straks allemaal een eigen telefoon en tablet hebben is dit een zeer SLECHTE oplossing. Graag aanpassen. Dat er een beperking is op gelijktijdig streamen is prima, maar elke keer een apparaat ontkoppelen is erg ONGEBRUIKSVRIENDELIJK.

Reputatie 6
Jerry3 schreef op 11 jun '16 om 15:02u

wjb schreef op 29 apr '16 om 18:18uEr is tegenwoordig inderdaad een beperking van vijf apparaten.

In een gezin met 3 kinderen, die straks allemaal een eigen telefoon en tablet hebben is dit een zeer SLECHTE oplossing. Graag aanpassen. Dat er een beperking is op gelijktijdig streamen is prima, maar elke keer een apparaat ontkoppelen is erg ONGEBRUIKSVRIENDELIJK.

Helemaal eens, ik heb een gezin met drie studerende kinderen en dat betekent 5 telefoons, 5 laptops, 4 tablets en 1 desktop. Dat zijn vijftien apparaten die wel eens gebruikt worden voor iTVOnline.

Reputatie 6
Badge +15
Waarom is er ├╝berhaupt een beperking voor 5 apparaten? Want we gebruiken de apparaten toch niet alle 5 tegelijk? Of maak ik nou een denkfout? :?

Reageer