Aanvraag 2de ontvanger

  • 4 April 2019
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Wij zouden graag een 2de tv ontvanger aanvragen en een versterker. Ik kan alleen niet terug vinden waar ik dit moet.

Groetjes Cindy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Cindykoolhaas,

Een tweede tv ontvanger kun je aanvragen via MijnKPN, en een WiFi versterker kun je aanvragen via de webshop van KPN.

(p.s. Is die WiFi versterker er niet meer? Want dit is alleen een WiFi accespoint.)
Hoi Dennis,

Ik probeer van alles via het mijnkpn maar ik kom er niet uit. Welke stappen moet ik daar nemen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis,

Ik probeer van alles via het mijnkpn maar ik kom er niet uit. Welke stappen moet ik daar nemen?

Je kunt ook eventueel 0800 - 04 02 bellen. Of even chatten met KPN.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Dennis,

Ik probeer van alles via het mijnkpn maar ik kom er niet uit. Welke stappen moet ik daar nemen?
Je kunt ook eventueel 0800 - 04 02 bellen. Of even chatten met KPN.

Beste @Cindykoolhaas,

Is het inmiddels al gelukt om een 2de ontvanger aan te vragen? 😉
Reputatie 7
Badge +24
Hi Cindy, welkom hier. In Mijn KPN kun je dit doen, anders kan ik het voor je doen. Welke versterker bedoel je precies? Voor WiFi? Of heb je het over een draadloze adapter voor de televisieontvanger? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?