Beantwoord

Aanvraag Alles-in-1 abonnement

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mij vandaag aangemeld voor een contract bij jullie voor tv en internet. Echter heb ik mijn contract ontvangen, maar er klopt iets niet voor het pluspakket hoef ik eigenlijk niet te betalen maar het staat wel op mijn contract dat ik het moet betalen. En jullie zouden mijn andere contact bjj ziggo stopzetten maar als ik aanmeld online bij mijnkpn staat dat het niet zo is en op mijn contract wel. Ik snap er niks meer van.

hopelijk kunt u mij antwoord geven hierop.

Mvg,

Saskia en Yorick Mulder

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 January 2019, 09:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Xsaskiiaax. Welkom op het forum van KPN! Ik begrijp dat het erg verwarrend is op dit moment. Ik zal voor je uitzoeken of het contract bij Ziggo door KPN wordt opgezegd en wat hoe het precies zit met het PlusPakket. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Ik heb het toegevoegd @Vikash
Hopelijk kom je eruit.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb de bestelling erbij gepakt. Je hebt gekozen voor het Internet en TV Basis abonnement. Het PlusPakket is inderdaad toegevoegd aan deze bestelling voor een bedrag van €10,- p/mnd. De mobiele abonnementen zorgen ervoor dat je het Internet en TV abonnement kan aanmelden voor de voordelen van KPN Compleet. Dit zorgt ervoor dat het Pluspakket uiteindelijk gratis wordt. Dit kan je pas doen wanneer de bestelling voltooid is op deze pagina. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je! Het huidige abonnement bij Ziggo wordt door KPN opgezegd.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer