Beantwoord

AB 3 weken geleden besteld, maar niet geleverd

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik heb telefonisch 3 weken geleden een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Deze zou opgestuurd worden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.

De reden dat ik belde is dat onderstaande link niet werkt. De link werkt nog steeds niet.

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm?

Dat je moet bellen is vervelend, dat je dan lang moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt is vervelend, dat je vervolgens niet de afstandsbediening krijgt is vervelend. Dat wekenlang een link niet werkt is vervelend. Ik hoop dat ik nu eens geholpen wordt en dat de vervelende ervaringen met KPN nu stoppen.

Een mail sturen kan ook niet. Vind ik ook vervelend.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 14 February 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Vervelend dat het fout gaat via telefonische aanvraag.

Gebruik je de link soms in Edge? Daarin werkt ie (nog) niet. Gebruik Firefox, Safari of Chrome.

Als je je gegevens in je forumprofiel hebt gezet zal een KPN moderator je ook een ITV afst.bed. kunnen toesturen.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lilith, welkom! Wat jammer om te lezen dat het telefonisch niet gelukt is! Je kunt inderdaad eens proberen om de website in een andere browser te gebruiken. Mocht dit ook geen soelaas bieden, vul dan je forumprofiel aan en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Ik bestel dan alsnog een nieuwe afstandsbediening voor je. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus hoop dat het inmiddels gelukt is. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â