Beantwoord

Abonneenummer achterhalen

  • 17 February 2019
  • 3 reacties
  • 1189 keer bekeken

Ik wilde op mijn mobiel inloggen op de iTV app, nadat ik mijn email en wachtwoord heb ingevuld kwam er te staan "KPN ID tijdelijk niet bereikbaar" wil je inloggen met je abonnementsnummer? .. ik heb toen ja geklikt maar ik kan het abonnementsnummer nergens vinden. ik heb alle stappen die online staan om het abonnementsnummer te vinden gevolgd maar het lukt gewoon niet.
ik ben naar mijn producten gegaan en daarna naar thuis .. onder abonnement wijzigen zou het nummer moeten staan maar dat is niet zo.. ook onder informatie en instellingen niet, hier staat alleen mijn emailaccount van kpn. kan iemand mij aub helpen?

groetjes
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 February 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

In de MijnKPN app vindt je je abbonementsnummer bij instellingen. Hier vindt je ook je pincode.
Mijn abonnementnummer word niet weergeven in de MijnKPN app 😞 zijn er nog andere mogelijkheden? behalve op het thuisnetwerk

Admin: berichten samengevoegd
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Abonnementnummer, welkom! Via 'producten', 'thuis', 'informatie en instellingen', zou je moeten komen bij je abonneenummer. Wil je dit eens controleren? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het er niet in staat 🙂.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het gelukt is. Mocht je nog hulp willen, weet je me te vinden!