Beantwoord

Abonnement aanpassen lukt niet, ben al dagen bezig en krijg telkens een fout meldingšŸ‘ŒšŸ».

  • 7 July 2020
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Waar het aan ligt dat is overduidelijk, blijkbaar kunnen zeĀ de technische problemen bij KPN niet oplossen, of is het bewustšŸ¤”. Het lijkt allemaal geweldig en eenvoudig. Helaas het tegendeel komt veel eerder in beeld. Ā Het is zeker een verbeterpunt!. Indien het zo blijft dan is een (O)Verstappen moment dichter in beeld.

Ā 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 July 2020, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Freddy1959Ā ,

Vervelend dat het systeem niet meewerkt.Ā 
Ā 

Je kunt jouw gewenste wijziging ook op andere manieren aanvragen. Het simpelste is omĀ te bellen naar 0800-0402.Ā 
Ā 

Andere opties zijn de chatfunctie of langslopen bij een KPN-winkel.Ā 
Ā 

Succes!Ā 

Reputatie 1
Badge +1

Het systeem werkt al dagen niet mee, werkt het bewust niet goedšŸ¤”, van zoā€™n bedrijf als KPN mag je verwachtenĀ dat het werkt zoals het moet.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Freddy1959, we zorgen er natuurlijk niet bewust voor dat een bestelling niet geplaatst kan worden, dat levert ons niks positiefs op namelijkĀ :wink:Ā WĆ©l zijn we op dit moment stapsgewijs al onze klanten aan het overzetten naar een nieuw bestelsysteem. Als klant merk je geen verschil tussen de oude en de nieuwe situatie, maar tijdens het overzetten kan er wel voor kortere periode geen bestelling worden geplaatst. Het kan zijn dat dit er de reden van is dat het bestellen bij jou niet goed gaat!

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice zodat je bestelling vanaf onze kant doorgevoerd kan worden? Zo nee, dan wil ik je wel aanraden om dit te doen, zodat 1 van mijn collega's je hier verder mee kan helpenĀ :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Ā 

Je kunt jouw gewenste wijziging ook op andere manieren aanvragen. Het simpelste is omĀ te bellen naar 0800-0402.Ā 
Ā 

Andere opties zijn de chatfunctie of langslopen bij een KPN-winkel.Ā 
Ā 

Ā 

@Freddy1959Ā 

Is het aanpassen van jouw abonnement al gelukt via Ć©Ć©n van deze mogelijkheden?Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de belĀ  :slight_smile:

Reputatie 1
Badge +1

Het aanpassen is nog steeds niet gelukt,

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat je vanmorgen met de klantenservice hebt gebeld, en dat het wĆ©l is geluktĀ :slight_smile:

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb niemand gebeld, blijkbaar is het via het forum geregeld šŸ¤”. Zeg het maar, ik vind het nog steeds een wonderlijke situatie.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ah pardon, het valt me nu pas op dat de collega die de bestelling voor je heeft doorgevoerd, niet bij de telefonische klantenservice werkt maar inderdaad een forum collega is.Ā Het was mij niet duidelijk dat je een nieuw topic hebt geopend,Ā  -waardoor er nĆ³g een collega met jouw situatie aan de slag is gegaan-Ā in plaats van hier verder te gaanĀ :wink: Fijn dat Susan het voor je heeft geregeld!