Op 21 November 2019 via KPN een abonnement afgesloten met een korting van 4 maanden. Op 25 November kwam er een Black Friday Actie voor hetzelfde abonnement maar dan met gratis TV. Dus het abonnement van 21 November binnen de termijn geannuleerd, via het online portaal, zoals de medewerkster (die ons niet meer te woord wil staan) ons verzocht heeft. Bevestiging gekregen per e-mail van het feit dat het abonnement van 21 November geannuleerd is. Enkele minuten later ook de bevestiging gehad van het nieuwe abonnement met de gratis tv. Enkele tijd later ook de bevestiging dat het nieuwe abonnement op 6 december geinstalleerd zou worden. Dat is op 6 december ook gebeurd. Binnen 1 a 2 weken zouden wij een SMS ontvangen mbt de gratis TV. Niet gehad. Chat contact gehad, binnen een week zou de TV komen. Niet gekomen. Chat contact gehad, binnen 2 weken zou de TV komen vanwege drukte. Prima. Niet gehad. Chat contact gehad met Pamela. Voor 3 januari 2020 zou de TV bij ons zijn. Was dus wederom niet het geval. Chat contact gehad met Robert, we zouden het nieuwe contract (dus de gratis tv) geannuleerd hebben en het oude (dus met de 4 maanden korting waarvan we een bevestiging hebben dat deze opgezegd is) aangehouden hebben. In geen mogelijkheid mee te praten. Moesten maar een klacht indienen. Dit gedaan. Vandaag gebeld. Contact gehad met Dean. Erg fijn overigens, hij was het volledig met ons eens maar kan niks voor hem doen vanwege zijn positie. Belachelijk eigenlijk. En nu moeten we maar naar de geschillencommissie gaan. Dus betalen voor iets waar wij gewoon gelijk in hebben.Â
Iemand soort gelijk geval gehad? Ben benieuwd hoe het opgelost is.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel