Beantwoord

Abonnement gewijzigd

  • 6 January 2020
  • 12 reacties
  • 190 keer bekeken

Op 21 November 2019 via KPN een abonnement afgesloten met een korting van 4 maanden. Op 25 November kwam er een Black Friday Actie voor hetzelfde abonnement maar dan met gratis TV. Dus het abonnement van 21 November binnen de termijn geannuleerd, via het online portaal, zoals de medewerkster (die ons niet meer te woord wil staan) ons verzocht heeft. Bevestiging gekregen per e-mail van het feit dat het abonnement van 21 November geannuleerd is. Enkele minuten later ook de bevestiging gehad van het nieuwe abonnement met de gratis tv. Enkele tijd later ook de bevestiging dat het nieuwe abonnement op 6 december geinstalleerd zou worden. Dat is op 6 december ook gebeurd. Binnen 1 a 2 weken zouden wij een SMS ontvangen mbt de gratis TV. Niet gehad. Chat contact gehad, binnen een week zou de TV komen. Niet gekomen. Chat contact gehad, binnen 2 weken zou de TV komen vanwege drukte. Prima. Niet gehad. Chat contact gehad met Pamela. Voor 3 januari 2020 zou de TV bij ons zijn. Was dus wederom niet het geval. Chat contact gehad met Robert, we zouden het nieuwe contract  (dus de gratis tv) geannuleerd hebben en het oude (dus met de 4 maanden korting waarvan we een bevestiging hebben dat deze opgezegd is) aangehouden hebben. In geen mogelijkheid mee te praten. Moesten maar een klacht indienen. Dit gedaan. Vandaag gebeld. Contact gehad met Dean. Erg fijn overigens, hij was het volledig met ons eens maar kan niks voor hem doen vanwege zijn positie. Belachelijk eigenlijk. En nu moeten we maar naar de geschillencommissie gaan. Dus betalen voor iets waar wij gewoon gelijk in hebben. 

Iemand soort gelijk geval gehad? Ben benieuwd hoe het opgelost is.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 January 2020, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Ik zie het probleem niet. Als jij zwart op wit hebt zoals je het nu verteld dan ga je die tv gewoon krijgen. Er zijn wel leveringsproblemen met die tv. Het duurt allemaal langer dan verwacht. Een medewerker gaat dit allemaal voor je nakijken en oplossen waarbij de opdrachtbevestigingen leidend zijn. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Hi Joep, het probleem is dat KPN aangeeft dat wij het eerste abonnement niet opgezegd hebben (waar we bewijs van hebben) en zij zegt dat we geen nieuw contract hebben (waar we dus ook bewijs van hebben). KPN wilt ons geen tv meer aanbieden en ons ook niet meer helpen. 

Goede tip, heb mijn profiel direct aangevuld. 

Mvg

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, DM! Wat fijn dat je het profiel al hebt ingevuld! Hierdoor heb ik gelijk kunnen kijken, en het loopt inderdaad allemaal door elkaar.  De bestelling van de 21e (met klantnummer dat eindigt op 988) die geannuleerd had moeten worden is niet daadwerkelijk geannuleerd.  De bestelling met de tv (klantnummer dat eindigt op 868) van de 25e is juist wél geannuleerd terwijl dat niet had gemoeten. Wat ik verder ook zie is dat hier inmiddels een klacht voor loopt. Je hebt vanmiddag gesproken met mijn collega Dean. Die heeft de bevestiging van de annulering die jij hebt gekregen ontvangen. Er zal dan, vanuit de klacht, deze week naar je gebeld worden. Ik wil je dan ook vragen om dat af te wachten. Het is niet handig als ik op dit moment ook nog dingen ga doen. Wil je me hier op de hoogte houden als je gebeld bent? Dan kan ik wel een oogje in het zeil houden. Mocht bemoeienis vanuit mijn kant dan alsnog nodig zijn, dan kan ik daarmee verder.

 

 

Beste Erik, bedankt voor je bericht.
Toch hebben wij zwart op wit de bevestigingsmail dat het contract eindigend op 988 geannuleerd is. Omtrent de andere annulering (wat beweerd word maar die wij niet opgezegd hebben, nummer 868) hebben wij nimmer iets ontvangen, Zoals eerder gezegd hebben wij daar alleen maar bevestigingen van gehad, dat deze juist aangesloten is. Eventueel wil ik dit ook wel naar je emailen!

De bevestiging van de annulering hebben wij inderdaad naar Dean gestuurd. Echter kon hij niets voor ons betekenen gaf hij aan, ondanks dat hij het met ons eens was. Gisteren zouden we gebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Helaas zijn wij beiden overdag ook aan het werk en kun je het klachtennummer niet terug bellen.
We wachten het wel af, maar in een ander telefoongesprek werd dit netjes afwachten helaas tegen ons gebruikt …  in de zin van jullie laten te lang niets van je horen. Vandaar dat we het hier even zwart op wit gezet hebben, zodat ons later eventueel bij de geschillencommissie dan wel kantonrechter niets verweten kan worden.

We houden je op de hoogte, bedankt dat je dit op je wilt nemen.

Met vriendelijke groet,

Zelfs de nieuwe klanten krijgen de TV helaas niet toegestuurd … Er wordt gewoon gezegd dat het contract door ons zelf opgezegd is ! 

Beste Erik,

wij zijn gisteren gebeld maar degene die ons gebeld heeft (geen naam gehoord) heeft ons na enkele minuten opgehangen. Terug gebeld maar krijgen degene die er over zou gaan niet te pakken. We moeten nu afwachten tot we weer gebeld worden. Maar wanneer, geen idee. Zoals eerder gezegd komt dit overdag voor ons vaak ook slecht uit in verband met het feit dat wij allebei fulltime aan het werk zijn. Grote kans dus dat een oproep gemist wordt. Dit even ter informatie.

Overigens zijn wij voornemens om de eerste ingebrekestelling vandaag per post aan KPN toe te zenden. Wanneer vanuit KPN de overeenkomst niet nagekomen wordt, zijn wij ook niet langer gehouden om deze overeenkomst aan onze kant na te komen. Wij zullen dan ook nakoming van het contract vorderen, binnen een door ons gestelde redelijke termijn.  Op dit moment pleegt KPN namelijk contractsbreuk, ofwel wanprestatie. Ik hoop dat er spoedig een TV geleverd wordt, zodat het contract niet ontbonden hoeft te worden en wij geleden schade dan wel schadevergoeding niet mee hoeven te vorderen.

Graag hoor ik even van u.

Reputatie 7
Badge +24

Zelfs de nieuwe klanten krijgen de TV helaas niet toegestuurd … Er wordt gewoon gezegd dat het contract door ons zelf opgezegd is ! 

Waar gaat dit over?

Zelfs de nieuwe klanten krijgen de TV helaas niet toegestuurd … Er wordt gewoon gezegd dat het contract door ons zelf opgezegd is ! 

Waar gaat dit over?


over een gratis tv niet voor vaste klanten :grinning:

Badge +19

Wat ben je nou toch allemaal aan het doen??? Je vertelt je verhaal in allemaal verschillende topics!! Wacht nou eerst eens even rustig een reactie van kpn af. En zorg dat je telefonisch bereikbaar bent.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je losse reacties in het andere topic hierheen verplaatst. Je tweede losse topic hebben we even verwijderd. Het heeft geen zin om dit in meerdere topics naar voren te brengen. Dat zorgt alleen maar voor meer verwarring.

Het probleem is duidelijk. Jouw kant van het verhaal is ook duidelijk. Je hebt de bevestiging eerder al opgestuurd naar mijn collega Dean, dus die is aanwezig. Het klachtproces loopt nog. Ik zie de belpoging van de 9e staan. Ze zullen komende week opnieuw bellen. Dit gebeurt wel overdag, maar als je een dagdeel hebt dat beter uitkomt, geef het even aan. Dan kan ik dat doorgeven. Verder kan ik op dit moment niets doen zolang het klachtproces nog loopt.

 

Badge +12

Man o man hoe moeilijk kan het zijn KPN…

Als een klant duidelijk bewijs heeft ben een vent, geef je fout toe en herstel die fout. KPN maakt zichzelf weer eens compleet belachelijk.

Als de fout bij de klant ligt, toon dat dan aan met bewijzen handel af.

 

Ongelooflijk dit...telkens opnieuw etaleren van de interne puinhoop bij KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Een update hierover: ondertussen is er contact geweest vanuit de klachtafdeling met DMMiddenbeemster. Zoals ook duidelijk was uit de bevestigingen hoort er hier gewoon een tv te komen, en dat wordt ook geregeld. De klachtbehandelaar houdt contact met DMMiddenbeemster tot de tv binnen is en dit verder volledig is afgehandeld.Â