Beantwoord

Abonnement gewijzigd, geen bevestiging ontvangen

  • 8 mei 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb mijn abonement gewijzigd in mijn KPN maar heb daar geen bevestiging van gekregen moet ik het dan opnieuw proberen of moet ik het nog even afwachten .
icon

Beste antwoord door peter1817 9 mei 2019, 20:12

Het is al opgelost heb met een medewerker gechat en die heeft het opgelost
bedankt voor uw reactie
groetjes
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Peter, welkom hier.

Bij een wijziging hoor je altijd een bevestiging te krijgen op het e-mailadres dat bij ons bekend is als contactadres. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Het is al opgelost heb met een medewerker gechat en die heeft het opgelost
bedankt voor uw reactie
groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Top, je weet me te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen. 🙂

Reageer