Beste antwoord door peter1817
Bekijk origineelAbonnement gewijzigd, geen bevestiging ontvangen
Ik heb mijn abonement gewijzigd in mijn KPN maar heb daar geen bevestiging van gekregen moet ik het dan opnieuw proberen of moet ik het nog even afwachten .
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Peter, welkom hier.
Bij een wijziging hoor je altijd een bevestiging te krijgen op het e-mailadres dat bij ons bekend is als contactadres. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Bij een wijziging hoor je altijd een bevestiging te krijgen op het e-mailadres dat bij ons bekend is als contactadres. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Het is al opgelost heb met een medewerker gechat en die heeft het opgelost
bedankt voor uw reactie
groetjes
bedankt voor uw reactie
groetjes
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.