Beantwoord

Abonnement gewijzigd naar Hussel. Nu TV-ontvangers retour sturen?

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

Goedemorgen,

Een tijdje terug heb ik ons abonnement gewijzigd naar Hussel. Met wat aanpassingen hier en daar bleek dat dat goedkoper uitviel voor ons. Mooi!

Nu kreeg ik echter afgelopen weekend ineens een retourdoos thuis gestuurd om mijn tv-ontvanger(s) op te sturen? Ik heb in Hussel aangevinkt dat ik gewoon nog steeds twee ontvangers wil en één van mijn huidige ontvangers is pas nog omgeruild.

Het is mij niet helemaal duidelijk wat nu de bedoeling hiervan is? Zijn er nieuwere en betere ontvangers die ik krijg? Of is er ergens in de administratie iets misgegaan? In MijnKPN staan gewoon twee ontvangers aangevinkt in mijn huidige abonnement.

Weet iemand misschien wat hier aan de hand is en waarom ik mijn tv-ontvangers op zou moeten sturen?

Vriendelijke groeten,
Kevin de Vries

icon

Beste antwoord door Chrizziey 5 December 2019, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Kevin de Vries, als het gewoon dezelfde aantal ontvangers blijven dan kan deze retourdoos bij het oud papier. Je krijgt helaas als huidige klant geen andere ontvangers mits je naar 4K (€2,50) hebt aangevinkt. In dit geval krijg je binnen 2 weken nieuwe ontvangers opgestuurd en moeten de oude terug.
Zolang er dus geen 4K upgrade in het spel is, hoef je dus geen actie te ondernemen.

Vul voor de zekerheid je forumprofiel even in met je klantnummer (alleen zichtbaar voor medewerkers van KPN en jou) zodat het allemaal nagekeken kan worden. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kevin, welkom op het forum. 

Fijn dat je nieuwe pakket goed bevalt. Ik vermoed ook dat die doos een fout van ons is, behalve als je de 4K ontvangers erbij hebt besteld tegen de meerprijs. Ik kijk dit uiteraard voor je na. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dank @ChrisWissink en @Alex_P voor jullie antwoorden.

 

Ik heb geen 4K ontvangers besteld. Volgens mij kan dat ook niet op ons adres, maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook, de huidige ontvangers en kwaliteit volstaat prima. De retourdoos gaat bij het oud papier.

 

Nogmaals dank voor jullie antwoorden en een fijne dag nog!

 

Groetjes,

Kevin

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan Kevin, je weet me te vinden mocht het nodig zijn.Â