Beantwoord

Abonnement gewijzigd via MijnKPN

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

ik heb voor mijn moeder het pakket alles in een standaard gewijzigd naar internet en tv basis met pluspakket. nu krijg ik een sms om een monteur in te plannen. Is dit nodig daar mijn moeder al alle apparatuur werkend heeft staan
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 February 2019, 09:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond rob927, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat een pakket gewijzigd wordt, hoeft er in principe geen monteur te komen. Dit is alleen het geval, als ook de lijntype verbetert gaat worden. Dus het kan heel goed zo zijn, dat er een betere lijn voor je moeder beschikbaar is waarvoor de monteur nodig is. Dit kan ik voor je nagaan, mits ik enkele gegevens ontvang. Kan je het Forum profiel aanvullen met haar postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik het nagaan, en dit aan jou terugkoppelen.
Ik heb de gegevens ingevoerd

Gr rob
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel! Ik zie dat de lijn inderdaad geupgrade wordt. Dat betekent dat er twee kabels samengevoegd worden (Bonding) om een hogere snelheid te halen. Hierbij moet de monteur wat dingen doen, dat is de reden dat hij ingepland is. Hij zal hierna ook de nieuwe apparatuur installeren indien nodig, dus hier hoeft je moeder niet bang voor te zijn! Ik zie dat de monteur inmiddels ingepland is, hartstikke fijn :)

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Nee dank je wel voor de snelle reactie Gr rob

Reageer