Beantwoord

Abonnement loop af, wat is er mogelijk

  • 30 October 2019
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Mijn abonnent verloop deze maand,heeft KPN nog een leuke aanbieding zodat ik blijf  

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 October 2019, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Uw abonnement verloopt niet het wordt maandelijks opzegbaar. Overigens gaan de medewerkers van het forum niet over prijzen. Wellicht heeft u telefonisch meer succes.

Reputatie 7
Badge +28

@Piet62 

 

Wat betreft je tv- en internetabonnement sluit je een contract af met een jaar looptijd. Daarna ben je contractvrij en als je geen actie onderneemt loopt je abonnement gewoon door. Als nieuwe klant is er vaak een leuke introductie-aanbieding, in de vorm van een tijdelijke korting. Dat is wel een eenmalige korting. 

Aan het eind van je contracttermijn zijn er geen nieuwe aanbiedingen. Als je tevreden bent hoef je niets te doen en dan blijft alles zoals het is. Als er een nieuwe abonnementsvariant beschikbaar is, kun je daar natuurlijk wel naar overstappen. Maar het is maar de vraag of die nieuwe abonnementsvorm (KPN-Hussel is er sinds kort) voor jou voordeliger is. 

Reputatie 7

Hoi @Piet62, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat Noordzee jouw vraag al heeft beantwoord. Is het daarmee duidelijk of kunnen we je er nog meer over vertellen?