In een soort laatste wanhoop poging: ik heb op 25 maart al een verhuizing doorgegeven doordat mijn verhuizing vast liep in het systeem heb ik wekenlang problemen gehad met het thuis abonnement en kon ik hier ook niet optimaal gebruik van maken. Omdat ik het na zo’n 5 belletjes en 8 weken later helemaal zat was ben ik overgestapt naar Ziggo en heb ik mijn KPN abonnement opgezegd. Deze zou volgens de dame aan de telefoon per 1 juli dan aflopen. Dit telefoongesprek is inmiddels alweer weken geleden. Ik bel jullie iedere week maar mijn abonnement kan niet worden opgezegd omdat mijn verhuizing blijft vasthangen in jullie systeem. Maar ik mag uiteraard wel doorbetalen en ohja als ik dat niet doe word er gedreigd dat ik op een ‘zwarte lijst’ kom. De enige die op een zwarte lijst zouden moeten komen zijn jullie KPN. Jullie stelen als het ware geld van mij. Ik maak geen gebruik meer van jullie services, heb netjes opgezegd, zwart op wit bevestigd maar omdat jullie een systeem fout hebben mag ik blijven betalen. Ik heb 6 wanhopige telefoontjes gepleegd van zo a 45 min per gesprek, waarin constant hetzelfde wordt verteld: ‘ik zie idd dat het vastloopt in het systeem, echt excuses hiervoor, we gaan het doorzetten naar hogere hand en die gaan het echt oplossen’. Nou oplossen me reet, we zijn nu welgeteld al meer dan 3 maanden verder en nu nog niks. Dus bij deze: of jullie gaan nu mijn abonnement per direct stopzetten of ik ga jullie aanklagen. Ik heb al een jurist die jullie een brief gaat schrijven en dan gaan we het maar op die manier aanpakken. Ik laat het hier niet bij zitten en ga zeker geen facturen meer betalen door een fout van jullie. Dit is te belachelijk voor woorden. Nogmaals jullie ontvangen de brief van mijn jurist snel waarin ook duidelijk vermeld zal staan dat we jullie nog 1 laatste poging geven om dit recht te zetten.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel