Beantwoord

Abonnement overzetten naar 4k?

  • 19 May 2021
  • 10 reacties
  • 395 keer bekeken

Beste KPN,

Graag zou ik mijn abbonement willen wijzigingen naar een 4K abbonement. Echter zie ik hier geen mogelijkheid voor en heb ik alleen de optie voor Hussel.

 

Als ik mijn abbonement veranders naar Hussel, krijg ik dan ook nieuwe ontvangers?

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 19 May 2021, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je moet sowieso eerst Hussel hebben. Bij een overstap naar Hussel krijg je geen nieuwe ontvangers. Daarna zou je voor € 2,50 extra de 4K optie moeten nemen. Dan zou je wel andere ontvangers krijgen.

Maar KPN heeft momenteel de 4K optie uitgeschakeld wegens tekort aan ontvangers. 

Dus vergeet het voorlopig maar even...

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @S1GNZ 
Jawel, maar nu nog niet.
Vanwege de schaarste in de IC-markt zijn er geen 4K-ontvangers beschikbaar, zodra dit weer wordt aangevuld kun je er weer een aanvragen.

Schandalig dat 4k is uitgezet wegens te kort aan ontvangers. Ben pas lid geworden. Heb een 4k ontvanger en dan is het wel leuk dat je ook 4k zenders kunt ontvangen. Die zenders dient KPN gewoon aan te zetten.Er wordt geadverteerd dat er 3 zenders in 4k te ontvangen zijn. Lever dit dan ook!!! Het mag niet zo zijn dat wanneer er geen ontvangers meer geleverd kunnen worden, dat diegenen die deze al hebben in de steek gelaten worden.

Het mag nooit een excuus zijn, dat wanneer je al 4k ontvangers hebt uitgeleverd, dat uitzendingen geblokkeerd worden omdat er niet genoeg ontvangers geleverd kunnen worden. Dan mag je het aanbod van 4k zenders niet op de site zetten. Dus KPN graag 4k weer aanzetten.

Mij zeiden ze dat het 2,50 extra was,nog steeds geen ontvanger,nu zeggen ze 7 euro extra,ze houden mij voor de gek bij kon,ga zo snel mogelijk weg daar,zo ga je niet om met klanten toch 

Ik zie op forum dat ze geen ontvanger meer hebben !!

slechte zaak

Wanneer kan ik stoppen bij jullie ben nu echt klaar bij kpn,heb twee abonnement daar 

Heb twee keer contact gehad,en twee zeggen ze wat anders !!!

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie op forum dat ze geen ontvanger meer hebben !!

slechte zaak

Inmiddels wel weer. Telefonisch kun je het 4K abonnement afsluiten. Dat kost € 2,50. Maar je zult wel eerst Hussel moeten hebben. Dat kan mogelijk 4 of 5 euro duurder zijn dan dat u nu heeft.

Ik zie op forum dat ze geen ontvanger meer hebben !!

slechte zaak

Inmiddels wel weer. Telefonisch kun je het 4K abonnement afsluiten. Dat kost € 2,50. Maar je zult wel eerst Hussel moeten hebben. Dat kan mogelijk 4 of 5 euro duurder zijn dan dat u nu heeft.

 

Klopt het dat er weer ontvangers zijn? Ik heb een 4K ontvanger maar ik zie geen stappenplan wat ik moet doen om dat te laten activeren

Ik betaal nu voor Internet en TV 65,98 euro en in totaal met ESPN, Ziggo en sneller internet 200/200 erbij 85,96 euro. 

Als ik 4K geactiveerd wil hebben moet ik eerst Hussel nemen en vervolgens zie ik dat ik 94,56 ga betalen bij Hussel 200. Ik sweet echter nog niet of ik daarbovenop nog weer een 4K abonnement moet nemen. Wie heeft er klare taal?