Beantwoord

Abonnement's wijziging van 3in1 naar internet only.

  • 7 July 2019
  • 7 reacties
  • 192 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goede middag.

Op dit moment heb ik bij jullie zowel internet als zowel interactieve tv. Op 28-12-2019 loopt mijn contract af, nu wil ik per die datum alleen nog maar internet, dus geen tv meer, daar ik toch zeer weinig thuis ben en ik veel via het net hier en daar kijk, is dat mogelijk? En wat ga ik dan per maand betalen, voor alleen maar internet per die datum hierboven genoemd.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten Slompie.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 July 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Het is nu een beetje vroeg om dat te regelen, maar je kunt dan gewoon switchen naar het "Internet" abonnement zonder TV. Denk je er wel aan dat je dan ook de KPN ITV app niet meer kunt gebruiken? Je zult dan op een andere manier TV moeten kijken.
Bv npostart.nl voor gratis de NPO tv- en radiozenders.

Het abonnement "Internet" kost € 42,50 per maand. Dat is exclusief evt. vaste telefoon. Dan komt er nog € 1 (excl. belkosten) bij. De snelheid in dit abonnement is tot 50 Mb/s down en tot 30 up.

Zie het overzicht van de abonnementen voor KPN Thuis.

Je kunt het het best ongeveer een maand van te voren in gang zetten. Anders houdt deze wijziging maandenlang evt. andere die je wilt doen tegen.
Bel tegen die tijd (v.a. 28 nov.) gewoon op: 0800-0402
Beste PeterG

Allereerst vriendelijk bedankt voor de super snelle reactie. Ik zal dit bericht wel even opslaan, zodat ik hier een geheugen steuntje aan heb tegen die tijd. Ja betreft tv was al duidelijk voor mij, ik heb alleen op dit moment die actie betreft Netflix met drie maanden korting, maar dat is tegen die tijd allang al niet meer van toepassing. Ik had toch al de premium bij hun, i.v.m. Mijn UHD tv, maar het leek mij wel een idee om via jullie deze actie te activeren, Daarna val ik sowieso weer terug op mijn oude abonnement bij Netflix. Vooral ook daar ik tegen die tijd toch geen tv meer heb. Betreft de internet snelheid zit ik nu plus minus op de 78 Ms/s down, ik persoonlijk denk niet dat het voor mij zoveel uit maakt daar ik niet al teveel doe qua internet.

Met vriendelijke groeten.

Slompie.
Slompie,

Als je niet vast zit aan dingen als telefoonnummer, kan je als je contract is afgelopen gewoon opzeggen en de bij jouw in bruikleen staande apparatuur terugsturen.

Als je dan een nieuw contract neemt kan je volledig gebruik maken van alle kortingen als nieuwe gebruiker en krijg je ook weer alles nieuw, heb ik in dit forum begrepen.
Hoi @Slompie . Welkom op het forum!
Allemaal goede tips en adviezen. Kun je hiermee uit de voeten? Als ik iets voor je moet doen, laat het weten!
Reputatie 7
Badge +21
Als je dan een nieuw contract neemt kan je volledig gebruik maken van alle kortingen als nieuwe gebruiker en krijg je ook weer alles nieuw, heb ik in dit forum begrepen.
Pas op: in de actievoorwaarden van kortingsacties staat meestal (altijd?!) de volgende voorwaarde:
  • Het actieaanbod geldt voor nieuwe Internet klanten, die de afgelopen 6 maanden geen Internet hebben afgenomen.
Goede avond allemaal.

Wederom bedankt voor alle reactie's van u allen. Ja dat zal gerust zo zijn, als ik 28-11-2019 ga bellen met jullie dat de Experia Box V10 retour zal moeten tegen het einde van mijn huidige contract, inclusief de twéé tv kastjes die ik in bruikleen heb van de KPN, ... Zal ik als ik bel met jullie wel vragen dat de nieuwe abonnement tegen die tijd synchroon gaat lopen, Niet dat ik tussen 28-11 en 28-12 zonder internet kom te zitten.

Nogmaals hartelijk bedankt voor alles
Met vriendelijke groeten Slompie.
Graag gedaan. Als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden!