Beantwoord

Abonnement stopzetten

  • 1 August 2019
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Geachte KPN.

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik per direct mijn abonnement van de televisie en internet stop wil zetten.

Ik heb verschillende keren telefonisch contact gehad met jullie. En jullie willen de fouten die er gemaakt zijn niet toegeven.

Ik werd gebeld met een mooi aanbod voor alles in 1 omdat ik ook al jaren klant bij jullie ben met mijn mobiele abonnement.

Dit aanbod klonk heel goed in mijn oren en ben daar dan ook op in gegaan. De meneer in kwestie die mij heeft geholpen die 9 juli aan de telefoon heeft mij aanbevolen om de overstapservice te gebruiken. Dat vond ik zelf ook een goed idee omdat er anders een heel gedoe bij kwam kijken voor mij zelf. Na nogmaals duidelijk gevraagd te hebben aan het eind van het gesprek of ik nu zelf echt niks meer hoefde te regelen. Werd er geantwoord dat dat inderdaad zo is en dat jullie alles zouden regelen bij de Ziggo waar ik op dat moment klant was.

Ik heb daarna jullie pakket ontvangen en na jullie brief dat ik het kon installeren ben ik aan de slag gegaan ermee. Dat wilde allemaal niet lukken en heb ik daarom met de klanten service gebeld.

Ze konden niks voor mij betekenen dan 12 augustus pas een monteur langs te sturen. Wat dus betekende dat ik 2 weken zonder televisie en internet zou zitten. Dit wou ik absoluut niet en heb dan ook nogmaals naar de klantenservice gebeld en afgesproken het abonnement stop te zetten. Wat volgens die meneer aan de telefoon geen probleem was. Maar ik moest dan wel naar de Ziggo bellen zelf om weer terug over te stappen naar hun diensten.

Zo gezegd zo gedaan opgehangen en gelijk de Ziggo gebeld. Daar werd mij verteld aan de telefoon dat jullie nooit geen overstap hebben gemaakt en niks hebben afgezegd. Mijn abonnement bij de Ziggo liep gewoon door en ze wisten daar van niks veder.

Ik heb vandaag weer de klantenservice gebeld om te vragen of het pakket van jullie al geannuleerd was en of ik die al terug kon sturen en om te zeggen dat jullie een fout hebben gemaakt bij het dus blijkbaar niet aanvinken van de overstap service. En nu werd er vandaag vertel aan mij dat er niks meer aan gedaan kan worden omdat ik dit zelf zo geregeld zou hebben.

Ik vind dit nogal krom. Omdat door een fout van jullie ik nu met 2 abonnementen zit. Wat nooit de bedoeling is geweest. Maar ik heb 3 keer met jullie klanten service gebeld. En 3 keer heb ik een totaal ander verhaal gekregen.

Kort om er kon niks meer voor mij betekend worden dan alleen de eerste maand korting. Wat dus betekent dat ik de rest van het jaar wel gewoon dubbel mag betalen.

Hierbij wil ik jullie dan ook vriendelijk vragen om als nog mijn abonnement stop te zetten met alle voordelen die daar bij zouden komen. Omdat er bij jullie een fout is gemaakt wilt dat niet zeggen dat ik met de gebakken peren moet zitten.

Ik hoor graag van jullie met een goede en duidelijke oplossing. Ik ben al jaren klant bij jullie maar vind dit toch een zeer slechte zaak.

Mvg Jan hazelaar.

Dit was als email bedoeld maar aangezien je geen e-mails meer kunt sturen plak ik hem hier.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 12:18

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
Wat een vervelende ervaring. Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. De gegevens zijn alleen voor de medewerker en jezelf te zien.
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga zo gelijk alle gegevens veder invullen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Janhazelaar1990, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat wat eigenlijk heel simpel moest zijn, uitgedraaid is op een fiasco. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan jou voor de gang van zaken, dit is natuurlijk niet hoe we het graag zien 😞 Het is natuurlijk wel wat drukker in de vakantieperiode omdat er minder medewerkers beschikbaar zijn, maar dan nog had dit niet deze invloed op jou moeten hebben.

Ik heb je gegevens er even bij gepakt, en ik zie dat er inmiddels een klacht loopt. Deze klacht is helaas via de zakelijke website gedaan, waardoor deze pas vandaag is doorgezet naar de consumenten klachtenafdeling. Ik heb even iemand gesproken, en zij gaan jouw klacht volgende week oppakken (vertraging vanwege het feit dat het geen zakelijk abonnement is en daar wel de klacht is ingediend). Ik ga er vanuit we er samen gaan uitkomen, maar ik wil de klachtenafdeling niet in de weg zitten. Dus ik wil vragen om een klein beetje geduld hierin, en de reactie van de klacht af te wachten. Je zal zeker niet een jaar met twee abonnementen blijven zitten!
Bedankt voor uw reactie.
Nee het is inderdaad wat vervelend gelopen allemaal.
Geen probleem ik begrijp dat het nu wat drukker is en dat ik even geduld moet hebben. Vind het al een hele opluchting dat ik niet met 2 abonnementen blijf zitten het hele jaar , door zoon klein foutje van jullie medewerker. Vind het zeker vervelend dat dit mij weer moet overkomen maar dat is niet anders. Ik heb even geduld en ik hoor graag van jullie als er meer duidelijk is. Nogmaals dank voor uw reactie

Reageer