Beantwoord

Abonnement wijzigen in mijnKPN

  • 23 April 2020
  • 12 reacties
  • 260 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

 

Als ik via MijnKPN mijn abonnement wil wijzigen kan ik niet voor de optie twee ontvangers kiezen. Ook is de Husselkorting niet zichtbaar.

 

Hoe kan dit?

 

Mvg Ron

icon

Beste antwoord door Chrizziey 23 April 2020, 17:46

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RonaldGerardus,
Als de gele balk er niet staat met dat er nog een wijziging loopt zal je gewoon ontvangers moeten kunnen bestellen. 
Probeer je je pakket aan te passen? Dan dan dien je wel een husseloptie aan te klikken ( Pluspakket, Film1, FOX Sports, Netflix, Spotify) dan staat helemaal boven in '’Entertaimentvoordeel'’. Als je bij '’Ik wil TV kijken klikt kan je 2 ontvangers selecteren.

Wat lukt er dan precies niet, zal je dat wat duidelijker kunnen maken? 

Reputatie 2

Op de website gaat het prima, echter zodra je de vraag aanklikt heeft uw internet van KPN en je wilt tv toevoegen wordt je doorgelinkt naar MijnKpn. Daar kan je niet Husselen. Ook is het niet mogelijk om meerdere tv ontvangers aan te klikken.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RonaldGerardus Top nu is het me compleet duidelijk. 

Onder producten → Thuis → Uw extra opties  kun je kiezen voor extra ontvangers. Combineer je mobiel met thuis? Dan kan je beter blijven combineren met Compleet (gratis zenderpakket) dan met Hussel. 

Het aantal ontvangers hangt wel af hoe de snelheid thuis is, dit kan je hier checken. Als je laat weten welke snelheid hier uit komt zouden we kunnen kijken hoeveel ontvangers er mogelijk zijn. 

Reputatie 2

Wijzigingen niet mogelijk via mijnkpn.  Volgens kpn.com 3 ontvangers mogelijk. Husselkorting niet mogelijk via mijn kpn. Valt wel op dat voor nieuwe klanten alles mogelijk is inclusief kortingen. Bestaande klanten worden doorverwezen naar MijnKpn en daar loopt het verder spaak. Misschien abbonement eerst opzeggen?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RonaldGerardus,
Bestaande klanten krijgen geen nieuwe korting. Omdat wij ooit al eens een korting hebben gehad. Die nieuwe klanten wacht uiteindelijk hezelfde lot ;).  Opzeggen is een mogelijkheid, maar de voorwaarde is wel dat je minimaal 6 maanden weg blijft om opnieuw van kortingen te mogen genieten.
MijnKPN loopt niet spaak, ik vroeg om in een eerder bericht om jou snelheid, aan de hand daarvan wordt bepaald hoeveel ontvangers je mag nemen. Wat bedoel je met de husselkorting? 

Reputatie 2

Stel ik sluit een nieuw abbonement af als nieuw klant en ik heb kpn mobieldan kan volgens kpn 3 ontvangers aansluiten en krijg ik 5 euro korting op bijv Spotify. Als bestaande klant wordt ik doorgelinkt naar Mijnkpn en is de husselkorting niet mogelijk en krijg ik geen korting. Verder is het niet mogelijk meer ontvangers aan te klikken. Op dit moment heb ik alleen tv van Ziggo de rest van KPN. Kan ook kiiezen om allesineen van Ziggo te nemen.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RonaldGerardus,

Dan dien je in MijnKPN te kiezen voor pakket wijzigen via Thuis → Pakket wijzigen. 
Daar kies je voor Hussel 50/100/200/500/1000 (afhankelijk van de maximale snelheid op je adres. Dan krijg je automatisch de oranje tekst rechts '’ Entertainmentvoordeel -€5,00'’ als je kiest voor Spotify.  Onderin kies je televisie met Ja ik wil TV van KPN. 

Dan kies je wijzigingen doorvoeren en dan heb je binnen 14 dagen een PostNL bezorger met 2 of meer ontvangers aan de deur. 

 

Reputatie 2

Dit krijg ik dus niet. Heb nu Kpn compleet en Telfort mobiel. Kan niet Husselen. Ik wacht wel tot de winkel open is. Of probeer thuis in te loggen met andere browser.

Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RonaldGerardus ,
Ah daar zal het wel inzitten, migratie Telfort en KPN. Ik heb daar helaas wat te weinig verstand van. 
Gelukkig zijn er hier ook KPN medewerkers die verder met jou kunnen kijken in wat jouw wensen zijn, je mag natuurlijk ook altijd gratis bellen met 0800-0402, die kunnen ook met jou bespreken wat je opties zijn en wat ze voor je kunnen regelen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RonaldGerardus, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het je niet lukt om via MijnKPN je pakket te wijzigen naar een Hussel product.  Ik kijk graag even mee hoe dit komt! Wat zou je precies willen afnemen en wat wil je van je huidige pakket (opnemen, extra zenderpakketten) behouden?

Om het even na te gaan heb ik wel gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Reputatie 2

Hallo Susan,

Hartelijk dank voor je reactie. Afgelopen week heb ik telefonisch contact gehad met KPN. Aankomende week gaan wij ook tv kijken via KPN.

 

Mvg,

Ron

Reputatie 7
Badge +21

@RonaldGerardus, top! Ook helemaal prima en fijn dat je telefonisch geholpen bent! :smile: 

Reageer