Beantwoord

Abonnementnummer iTV

• 4 april 2018
  • 12 reacties
  • 823 keer bekeken

Er is weer een nieuwe KPN iTV app en moet nu weer het abonnementsnummer invullen waar vind ik die in mijn kpn zie alleen op facturen een klantnummer
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 april 2018, 14:11

Welkom @Henk195403! De andere geven al goed aan waar je alles kan vinden. Even een samenvatting:

Via MijnKPN kan je jouw abonnementsnummer en pincode vinden bij 'instellingen'.
Als je de app op je thuisnetwerk installeert pakt ie 'm automatisch.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Henk195403, deze kun je vinden als je op je afstandsbediening naar Instellingen gaat, en dan 1x op geel drukken. Daar zie je je abonnementsnummer staan. 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Of thuis bent op de WiFi want dan vind de app alles zelf.
Reputatie 7
Badge +18
Of thuis bent op de WiFi want dan vind de app alles zelf.Dat klopt inderdaad @Dennisk76, dank voor deze aanvulling. Ik was dat nog vergeten te melden. 😉
Reputatie 5
Badge +6
Of thuis bent op de WiFi want dan vind de app alles zelf.Dat klopt inderdaad @Dennisk76, dank voor deze aanvulling. Ik was dat nog vergeten te melden. ;)

Wat vullen wij elkaar toch goed aan @DennisSchreve 😆
Reputatie 7
Badge +18
Of thuis bent op de WiFi want dan vind de app alles zelf.Dat klopt inderdaad @Dennisk76, dank voor deze aanvulling. Ik was dat nog vergeten te melden. ;)

Wat vullen wij elkaar toch goed aan @DennisSchreve 😆
Nou en of, naamgenoot! ??
Reputatie 5
Badge +6
In de MijnKPN app vindt je je abbonementsnummer bij instellingen. Hier vindt je ook je pincode.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Henk195403! De andere geven al goed aan waar je alles kan vinden. Even een samenvatting:

Via MijnKPN kan je jouw abonnementsnummer en pincode vinden bij 'instellingen'.
Als je de app op je thuisnetwerk installeert pakt ie 'm automatisch.
Reputatie 3
Badge +3
Wellicht ten overvloede:

1. In MijnKPN kies je voor producten.
  2. Vervolgens voor Thuis (je huisadres).
  3. Dan voor Informatie & Instellingen.
  4. Vervolgens zie je linksboven je ITV-instellingen (abonneenummer en pincode)
Allemaal leuk en aardig maar je draait in een cickeltje rond. Je komt nooooit bij Thuis........
Reputatie 7
Badge +24
Allemaal leuk en aardig maar je draait in een cickeltje rond. Je komt nooooit bij Thuis........
Welkom @ObserverHan. Ik heb het zelf ook even getest, maar bij mij werkt het wel gewoon. Welke browser gebruik je (ik Chrome)?

Goede morgen 

Ik heb alle instellingen bekeken maar als ik de stappen volg kom ik wel bij mijn abonnement instellingen maar ik krijg geen gegevens te zien ?????

Groetjes Marcel 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Marcel 010, welko hier. Zodra je inlogt in MijnKPN kies je voor “producten” en selecteer je jouw abonnement. Onder “Direct regelen” zie je de optie “iTV pincode bekijken en wijzigen”. Als je daarop klikt zie je het staan. :)

Reageer