Beantwoord

Abonnementsgegevens opvragen

  • 15 December 2019
  • 3 reacties
  • 362 keer bekeken

beste KPN,

ik heb een vraag over mijn abonnementsgegevens. Ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt van KPN naar Ziggo, maar na een tijdje begon ik bij Ziggo technische problemen te krijgen. Dus ben ik weer overgestapt terug naar KPN. Alleen wil ik nu weten hoe het zit met mijn abonnementsgegevens, ik heb alles zojuist geïnstalleerd en er wordt gevraagd om mijn abonnementsgegevens. Alleen weet ik nu niet of ik nieuwe abonnementsgegevens heb of nog dezelfde gegevens van voordat ik naar ziggo ben gegaan. ik begreep dat ik naar MIJNkpn moest gaan om alles te zien, dat is ook wat ik meerde keren heb gedaan alleen kan ik mijn abonnementsgegevens niet zien, als ik het kopje “informatie en instellingen” open dan zie ik alleen de website met een witte scherm en als titel: informatie en instellingen. ook staat er bij "mijn producten” bij "thuis”,: niet geladen. dus ik weet er even geen raad mee kan iemand mij helpen?

 

 

ik hoop graag op een reactie tegemoet alvast bedankt,

 

met vriendelijke groet,

moes.

icon

Beste antwoord door Nick83 15 December 2019, 14:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je bent dus nu nieuwe klant. Met nieuwe inloggegevens voor Mijn KPN. Als u inlogt met de oude gegevens van een jaar terug, dan zal u niets vinden nee. Dat abonnement is voltooid verleden tijd.

Hoe het nu precies werkt weet ik niet. Heeft u geen brief gekregen met informatie? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @moes60. Welkom terug bij KPN! Ik zal voor jou uitzoeken of ik het abonnementsnummer kan achterhalen. Als je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je uitzoeken. Geef je mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je vraag inmiddels is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer