Beantwoord

Abonnementsnummer

  • 7 December 2019
  • 5 reacties
  • 450 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo iedereen. Ik ging vandaag mijn nieuwe tv decoder aansluiten, maar toen ik hem had aangesloten moest ik mijn abonnementsnummer invullen. Ik heb gezien dat ik die kan opzoeken in “MijnKPN” maar ik kan me net herinneren dat ik een account heb voor “MijnKPN”. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 7 December 2019, 13:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

  

Hallo @Wh Ye 

Voor inloggen op MijnKPN heb je een KPN ID nodig

Onder je KPN ID kan je bijna al je KPN diensten bundelen. De diensten kan je na het inloggen online inzien en wijzigen. Inloggen doe je met jouw e-mailadres.

Ben je de inloggegevens kwijt? Registreer je dan opnieuw.

(bron)

Je kan het opzoeken in de decoder (maar je oude is al weg, dus dat kan niet meer).
En je kan het opzoeken in MijnKPN. Daar kun je gewoon een account maken en je thuis-abonnement koppelen. Dan kun je het ITV-abonneenummer en pincode (waar je ook films mee huurt) opzoeken.

Dit zijn de enige opzoekmogelijkheden voor zover ik weet. Mogelijk kan een KPN moderator je ook van deze gegevens voorzien. Maar een MijnKPN-account is altijd handig.

Ik neem aan dat je op ‘t forum inlogt met Facebook?

Klik in het inlogscherm op registreren om een account aan te maken. Daarna kun je je thuis-abo koppelen. Dat gaat supereenvoudig (alleen via eigen wifi / gedraad internet).

Je kunt een MijnKPN met ieder e-mail adres registreren. Dus ook bv met gmail, yahoo e.d.

Reputatie 1

Oke. Dankje

Sowieso handig om het itv-abonneenummer / kpn id te hebben. Dan kun je ook gebruik maken van de online tv dienst.
Via een laptop met http://interactievetv.nl en via tablet / smartphone met de kpn itv app.

Inlogscherm MijnKPN: https://account.kpn.com/#/

Reputatie 7
Badge +21

@Wh Ye, bedankt voor je bericht! Kan ik er vanuit gaan dat het gelukt is om je abonnementsnummer te vinden met de uitleg hierboven? Anders hoor ik het graag!

Reageer