Beantwoord

Abonnementsnummer en pincode invoeren lukt niet

  • 12 June 2019
  • 33 reacties
  • 3088 keer bekeken

ook met een nieuwe afstandsbediener lukt het niet de codes in te voeren!?
Waarom dit ingevoerd? En waarom ondoenlijk werk?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 June 2019, 15:53

Bekijk origineel

33 reacties

Thans met de nieuwe pincode gelukt. De TV nu weer uitgezet. Moet ik verwachten, dat de volgende keer ik de TV aanzet, weer die codes invoeren en lange wachttijd?
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Als je het op de juiste manier hebt gedaan, dan hoef je niet nog eens een pincode in te voeren en lang te wachten. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Herstarten duurde ongeveer 5 min. zonder verzoek weer die codes in te voeren.
Overigens het lukte me niet het geluid wat harder te zetten. Daarvoor moest ik mijn oude apparaat voor te gebruiken!?
Verder nog steeds digitaal langzamer doorgaan naar andere zender? Ook nog niet alles gevonden.
Waar te vinden?
Waarom zou KPN niet analoog kunnen herinvoeren? Ziggo ermee gestopt, terwijl het veel handiger is dan het digitale systeem!
Reputatie 7
Badge +21
Om het geluid harder en zachter te kunnen zetten zal je de KPN afstandsbediening moeten koppelen aan jouw televisie. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit kunt doen. Je kan bij KPN op twee manieren televisie krijgen. Digitenne of Interactieve TV. Op dit moment is er geen andere optie en ik verwacht dat de analoge tv ook niet meer terugkomt.
Analoge tv (PAL) neemt superveel bandbreedte in en is ook geen HD kwaliteit.
Voor één analoge zender kan een coax-kabelaar zeker 3 zenders digitaal HD doorgeven (middels DVB-C2). Om nog maar niet te spreken over bandbreedte nodig voor internet.

KPN gaat zeker geen analoge tv (PAL) (her)invoeren, dat heeft z'n tijd gehad na ruim 71 jaar.

Een deel van Telfort (oud Lijbrandt) heeft nog tot eind dit jaar wel digitale DVB-C2 (HD) ontvangst. Maar ook dat is maar een redelijk klein deel van de zenders die diezelfde klanten ook via IPTV krijgen.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alle vragen zijn beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
OK, ik zal wel eens mijn TV weer proberen aan te zien. En overwegen weer af en toe ermee doorgaan of niet. Ik meld wel over een paar maanden.
Reputatie 7
Badge +21
Oke. Mocht je nog andere vragen hebben, laat dan een berichtje achter op het KPN Forum.

Reageer