Beantwoord

Abonnementsnummer Interactieve TV

• 24 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 584 keer bekeken

Hallo,

Om in te loggen voor interactieve TV op de pc thuis wordt om een 14 cijferig abonnementsnummer gevraagd, anders kan je de login button niet aanklikken. Het abonnementsnummer dat ik van de factuur haal is 10 cijferig. Aanvullen met nullen aan begin of eind maakt niet uit. Wat is het juiste nummer voor Interactieve TV?

bedankt
icon

Beste antwoord door Hoopvol 24 oktober 2018, 20:01

Hallo @Schommelstoel, in de app MijnKPN vindt je je abonnement gegevens bij Informatie & instellingen. Hier vindt je je abonnement nummer en je pincode.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo @Schommelstoel, in de app MijnKPN vindt je je abonnement gegevens bij Informatie & instellingen. Hier vindt je je abonnement nummer en je pincode.
Hallo,

Perfect, het werkt nu. Wat ik heel raar vind is dat dat abonnementsnummer in de app een volkomen ander nummer is dan het abonnementsnummer op de factuur,. Te meer daar KPN in de FAQs verwijst naar het abonnementsnummer op de factuur. Dat is dus niet juist. Anyway, het werkt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Schommelstoel, welkom! Fijn dat je al zo goed geholpen bent door Hoopvol (thanks!). Zou je mij nog kunnen vertellen waar je die verkeerde info precies hebt gevonden? Een linkje naar die FAQ bijvoorbeeld. Want als er verkeerde, of onduidelijke info staat, dan moeten we daar wat aan doen natuurlijk. 🙂
ik zoek me abnnementsnummer maar KPN ap heeft storing hoe kom ik daar aan dan
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Reee

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen.

Ben je de iTV gegevens kwijt?
Ze staan in je MijnKPN, onder het Instellingen menu. Klik hier om direct naar de juiste pagina binnen MijnKPN te gaan.
Is al opgelost
Reputatie 7
Badge +11
Fijn, bedankt voor t melden @Reee
Reputatie 6
Badge +7
Hallo,

Perfect, het werkt nu. Wat ik heel raar vind is dat dat abonnementsnummer in de app een volkomen ander nummer is dan het abonnementsnummer op de factuur,. Te meer daar KPN in de FAQs verwijst naar het abonnementsnummer op de factuur. Dat is dus niet juist. Anyway, het werkt, bedankt!

Op de factuur staat het klantnummer. Dat is wat anders dan het abonementsnummer.

Reageer