Abonnementsnummer niet ontvangen

• 30 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Sinds vanochtend 30-10-2015 rond 10.00 uur is er een "alles in een pakket " geinstalleerd.

De monteur heeft net nog gebeld of alles inorde was ( erg netjes) en raadde aan om de klantenservice te bellen maar zij kunnen ook niet de pincode geven.

Ik heb bij aanvraag geen pincode / abonnee nr ontvangen , niet per mail of sms.

Net de klantenservice aan de lijn gehad omdat op mijn KPN nog steeds staat dat de aanvraag in behandeling is ( wel als 100%).

Misschien ben ik een beetje ongeduldig maar kan iemand mij verder helpen aan pincode/abonnee nr?

Groet , Hans

Admin: eigen topic voor je aangemaakt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

hhogendoorn schreef op 30 okt '15 om 17:05u

Sinds vanochtend 30-10-2015 rond 10.00 uur is er een "alles in een pakket " geinstalleerd.

De monteur heeft net nog gebeld of alles inorde was ( erg netjes) en raadde aan om de klantenservice te bellen maar zij kunnen ook niet de pincode geven.

Net de klantenservice aan de lijn gehad omdat op mijn KPN nog steeds staat dat de aanvraag in behandeling is ( wel als 100%).

Misschien ben ik een beetje ongeduldig maar kan iemand mij verder helpen aan pincode/abonnee nr?

Groet , Hans

En die staat niet in MijnKPN? Of kan je daar nog niet in?

RobinFlikkema schreef op 30 okt '15 om 17:06uhhogendoorn schreef op 30 okt '15 om 17:05uSinds vanochtend 30-10-2015 rond 10.00 uur is er een "alles in een pakket " geinstalleerd.

Groet , Hans

En die staat niet in MijnKPN? Of kan je daar nog niet in?

Staat nog niet bij

Staat (nog?) niet bij mijn kpn, alleen dat mijn bestelling nog in behandeling is maar wel op 100% compleet.

Vr groet Hans

hhogendoorn schreef op 30 okt '15 om 17:16uStaat (nog?) niet bij mijn kpn, alleen dat mijn bestelling nog in behandeling is maar wel op 100% compleet.

Vr groet Hans

Kreeg zojuist email met deze gegevens.

Groet , Hans

Reputatie 7
Badge +27
Beste Hans,

Welkom! Goed om te lezen dat je toch een mail hebt gekregen. Ik wens je veel plezier van onze diensten en mocht er nog eens iets zijn, blijf je natuurlijk welkom op het forum! Fijn weekend!

Reageer