Beantwoord

Abonnementsnummer opvragen

• 29 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 1234 keer bekeken

Beste KPN,

Als ik niet aangesloten zit op mijn thuis netwerk, waar kan ik dan mijn abonnementsnummer en pincode vinden om op iTv online in te loggen?

- Ik heb geen brieven met inloggegevens staan onder MijnKPN->Contacthistorie

- Laatste cijfers rekeningnr: ****

Ik hoop graag snel van u te horen!

mvg

Admin: Deel rekeningnummer verwijderd omwille van privacy

icon

Beste antwoord door Erik_ 31 oktober 2015, 20:36

Hallo John Paul,

Welkom op het forum! De iTV gegevens zijn in de MijnKPN omgeving terug te vinden onder Mijn Gegevens. Daarnaast staan ze ook in de originele bevestigingsbrief. Die zou je ook per e-mail moeten hebben ontvangen destijds dus mocht je die nog hebben kun je het ook daarin vinden. 

Als dit ook niet lukt kan ik ze verstrekken, zou je me dan een privébericht willen sturen met postcode, huisnummer en naam contractant?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
En onder MijnKPN > Wachtwoorden?
RobinFlikkema schreef op 29 okt '15 om 21:12u
En onder MijnKPN > Wachtwoorden? 
Dat tabblad staat er bij mij niet tussen... Is dat niet iets dat alleen verschijnt in eigen netwerk?

Reputatie 7
Onder Mijn overzicht op "Mijn gegevens" klikken. Daar staat iTV ab.nr. en pin vermeld.

Je kunt ook in de groene balk bovenaan helemaal rechts op "mijn gegevens" klikken.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo John Paul,

Welkom op het forum! De iTV gegevens zijn in de MijnKPN omgeving terug te vinden onder Mijn Gegevens. Daarnaast staan ze ook in de originele bevestigingsbrief. Die zou je ook per e-mail moeten hebben ontvangen destijds dus mocht je die nog hebben kun je het ook daarin vinden. 

Als dit ook niet lukt kan ik ze verstrekken, zou je me dan een privébericht willen sturen met postcode, huisnummer en naam contractant?

hallo ik heb een nieuw kastje gekregen maar nu moet ik mijn abonnementsnummer in vullen en ik heb geen papieren meer daarvan 

Reputatie 7
Meerdere methoden:

1. Ga naar mijnKPN, login en kies voor Mijn gegevens.
  2. Ga naar www.itvonline.nl met een apparaat dat thuis op jouw netwerk is aangesloten. Het abonnementsnummer verschijnt vanzelf bovenaan de pagina.
En als het echt niet anders kan, omdat je ook jouw pincode vergeten bent, dan kan je ook deze KPN Servicetool gebruiken. Pas op, je wijzigt dan wel de pincode en de betaalcode van jouw TV abonnement.Weet dat anderen dit ook kunnen als zij op jouw netwerk zijn aangesloten en de laatste drie cijfers van jouw bankrekening kennen. Niet echt goed beveiligd dus. :(

Reageer