Beantwoord

Abonnementsnummer opzoeken

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 654 keer bekeken

Om in te loggen voor interactieve TV wordt om een 14-cijferig abonnementsnummer gevraagd. Ik kan mijn abonnementsnummer NIET vinden in Mijn KPN bij instellingen, zoals meerdere aangeven. Daar wordt bij mij alleen een emailadres weergegeven. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Spacestar 5 October 2019, 09:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@IrisL1991 Ga naar Mijn KPN, daarna op Producten klikken, dan zal uw adres(of thuis) in beeld komen, zodra u daar op klikt krijgt u dit te zien, succes!

Je kunt ook klikken op "informatie & instellingen" in het zelfde rijtje.

Maar momenteel is er storing. Ik krijg tenminste dat "ophalen gegevens momenteel niet mogelijk" is.

Maarrrr
Je kunt ook op ITV inloggen met je KPN ID. (omschakellink rechts boven)

En je abonnementsnummer vind je ook in de decoder! Ga via menu naar instellingen en druk één maal op de gele knop. Hopelijk weet je wel je ITV pincode.
Reputatie 7
Badge +21
@IrisL1991, welkom op het Forum!

Ik zie dat hierboven al meerdere opties genoemd zijn om je abonnementsnummer te achterhalen 🙂 Is het hiermee gelukt?

Mocht het niet gelukt zijn, dan kan ik ook een e-mail nasturen met deze gegevens. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als het gelukt is, dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
@IrisL1991, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je het abonnementsnummer inmiddels achterhaald?

Reageer