Beantwoord

Abonnementsnummer + pincode iTV kwijt

• 12 juli 2016
  • 3 reacties
  • 728 keer bekeken

Hoi tijdens de verhuizing heb ik vrees ik mijn brief weg gegooid met mijn abonnementnummer en pin code kan nu mijn kastje niet activeren

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door PeterG 12 juli 2016, 17:35

Heb je wel de brief met de inloggegevens voor MijnKPN nog? Dan kun je daarop inloggen en die gegevens achterhalen. Anders zul je even op iemand van Webcare hier moeten wachten die de gegevens voor je kan opzoeken. Wachttijd ca. 24 uur.
Je kunt ook bellen met de tel. KS. 0800-0402
Houdt je bankrek.nr. bij de hand. 😉 De laatste 3 cijfers worden gevraagd ter verificatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je wel de brief met de inloggegevens voor MijnKPN nog? Dan kun je daarop inloggen en die gegevens achterhalen. Anders zul je even op iemand van Webcare hier moeten wachten die de gegevens voor je kan opzoeken. Wachttijd ca. 24 uur.
Je kunt ook bellen met de tel. KS. 0800-0402
Houdt je bankrek.nr. bij de hand. 😉 De laatste 3 cijfers worden gevraagd ter verificatie.
Reputatie 7
Ook al ben ik absoluut geen voorstander van de KPN "Service"tools, met deze "service"tool krijg je jouw abonnementsnummer en stel je jouw pincode in. En dat allemaal waanzinnig goed beveiligd door de laatste drie cijfers van jouw bankrekeningnummer. 😠
Advies: Wijzig achteraf de betaalcode in iets anders immers deze zijn na gebruik van deze "service"tool gelijk aan elkaar. (Dat vertellen ze er gemakshalve even niet bij. :()
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Johanna, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Is het gelukt om de iTV gegevens boven water te halen via je MijnKPN of de Servicetool?

Reageer