Beantwoord

Abonnementsnummer Telfort

  • 11 November 2020
  • 6 reacties
  • 215 keer bekeken

Badge

Ik probeer mijn Telfort abonnementsnummer te achterhalen. Ik kan echter niet meer in ‘Mijn Telfort’ en wanneer ik bel krijg ik KPN aan de telefoon, welke geen inzicht hebben in mijn gegevens. Hoe kom ik zsm aan mijn abonnementsnummer?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 November 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Björn de jong , je abonneenummer vind je in MijnKPN, je bent hoogstwaarschijnlijk reeds gemigreerd naar KPN en in de tv-decoder.

 

Badge

Hoi Jan, bedankt voor je reactie. Echter is mijn account nog niet gemigreerd naar KPN.

Hoi Jan, bedankt voor je reactie. Echter is mijn account nog niet gemigreerd naar KPN.

Hallo @Björn de jong , dan kun je je abonneenummer in MijnTelfort terugvinden en in het menu van de tv-decoder.

 

Reputatie 7

Hoi @Björn de jong, welkom bij ons op het forum. Je kunt het abonnementsnummer inderdaad vinden in het menu van de ontvanger, heb je 'm daar kunnen vinden? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met daarbij de laatste 3 cijfers van de IBAN bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) en hieronder een seintje geven, dan kijk ik het voor je na :slight_smile:

Badge

Goedemorgen @Jasper,

Bedankt voor je reactie. Ik kan niet in het menu van de ontvanger, aangezien deze nieuw is en ik opnieuw moet inloggen. Hiervoor heb ik dus mijn abonnementsnummer nodig. Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Alvast bedankt!

Reputatie 7

Dank je @Björn de jong, het abonnement is inderdaad nog niet overgezet naar KPN. De order is nu afgerond, waardoor ik verwacht dat je de komende weken alsnog overgezet zult worden. Daarop wachten voor het abonnementsnummer is niet handig natuurlijk, dus ik heb die voor je opgezocht. Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin het abonnementsnummer. Lukt het daarmee?