Vraag

Account blokkade iTV app

  • 23 February 2019
  • 7 reacties
  • 1294 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
op mijn tablet heb ik iTV. Nu moet ik opeens inloggen en als ik dat doe verschijnt de melding: account is geblokkeerd neem contact op met klantenservice 403-3035. Heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd lost helaas niets op

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Nar,
KPN geeft het antwoord al, gewoon even bellen dus.
Helaas, dat nummer blijkt niet in gebruik. Andere suggesties, want ik heb hetzelfde probleem.
Even bellen of chatten of via andere social media contact opnemen met KPN.
Jan D, chatten werkt niet heb ik al gedaan. Krijg je andere antwoorden dan waar je opvraagt.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Nar, naar is dit.
Als je jouw vraag verplaatst naar het topic "Stel je vraag" en in je profiel staan je naam, adres, postcode en klantnummers, (zoniet moet je even aanvullen) word je geholpen door een KPN webcare medewerker/ster.
Het komt dan vast goed. Volgens mij, maar weet ik niet zeker, is het geen tel nr maar een storingsnummer.
Succes, Robert
Reputatie 4
Badge +1
Overigens is jouw profiel alleen zichtbaar voor jezelf en moderators van KPN.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi iedereen! Er is een storing gaande met de iTV app op iOS waar we druk mee bezig zijn. 403-3035 is overigens de foutcode, niet een telefoonnummer. ;)

Algemene tip: Log in met jouw abonneenummer en pin i.p.v. KPNID, en vink "onthouden" aan. Dat schijnt vaak wel gewoon te werken.

Zodra we updates hebben zullen we dat melden in dit topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-met-itv-online-app-foutcode-500-inlogproblemen-468900