Beantwoord

Actie 1 jaar gratis FOX Sports Eredivisie

• 3 augustus 2013
  • 10 reacties
  • 10510 keer bekeken

Ondanks dat ik weet dat KPN Webcare op Twitter en Webcare op dit forum hetzelfde zijn, stel ik mijn vraag hier ook.

Ik heb op 10 juni jl. een KPN glasvezel alles-in-één standaard pakket besteld. Dit gaat op 30 augustus aanstaande in.

Gisteren zag ik dat KPN dit weekend bij hetzelfde pakket een actie heeft met 1 jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie. Dat vind ik wel interessant en ik zou hier graag gebruik van willen maken. Aangezien mijn contract pas op 30 augustus ingaat, dacht ik dat KPN dit nog wel voor mij kon/wilde regelen, maar helaas kreeg ik nul op het rekest.

Als pleister op de wonde kreeg ik een aanbod van 1 maand gratis FOX Sports Eredivisie, maar volgens de website van KPN krijg je standaard al 2 maanden gratis FOX Sports Eredivisie Live als je het aanvraagt.

Ik snap best dat het niet mogelijk is als je contract al in is gegaan, maar mijn ingangsdatum ligt in de toekomst.

Kan een KPN-medewerk(st)er hier misschien met zijn/haar hand over het hart strijken?

icon

Beste antwoord door alvani 10 september 2013, 14:16

Uiteindelijk netjes en naar tevredenheid afgehandeld.

Bedankt.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge
Goedemorgen Alvani,

Ik begrijp je dilemma. Dit had je van te voren (noch de medewerkers in kwestie overigens) niet kunnen zien aankomen. Zou je mij per privébericht willen aangeven om welke postcode, huisnummer en contractnaam het gaat? Dan ga ik dit voor je uitzoeken. 

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reputatie 3
Badge
Hallo Alvani,

Ik heb je bericht inmiddels beantwoord. Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Badge
Als je geen jaar lang gratis Fox eredivisie live krijgt,kan je toch je bestelling annuleren. En later toch hetzelfde pakket aanvragen met die actie.
Reputatie 1
Het lijkt me nogal logisch dat dit niet zo werkt !

Over 2 wkn is er weer een andere weekenddeal... wilde je daar ook gebruik van maken ? :@

Beste Jorn,

Ik heb je gisteren direct een privébericht gestuurd.
Heb je deze ontvangen?
De "aanbieding" die ik uiteindelijk van KPN heb gekregen is hetzelfde als de standaard aanbieding: namelijk 2 maanden gratis Fox Eredivisie Live in plaats van 12 maanden.

Hier ben ik niet op ingegaan.

Uiteindelijk netjes en naar tevredenheid afgehandeld.

Bedankt.

Reputatie 1
Badge
Ik begrijp volkomen dat jullie hierover klagen, ze geven ook nogal wat weg zeg! Één vol jaar FOX!

Dan kan je dit soort klachten verwachten!
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb op woensdag 31 juli de bestelling geplaatst voor een glasvezel alles in één pakket. Kijk ik 2 dagen later, zie ik dus die mooie aanbieding voor een jaar lang gratis Fox Eredivisie! Mijn abonnement gaat waarschijnlijk pas per 1 oktober in (er moet nog altijd contact met mij opgenomen worden), maar als ik dit had geweten dan had ik uiteraard liever 2 dagen gewacht.

Nu heb ik net gebeld met de klantenservice. Ze geven mij als reden dat deze aanbieding niet geldig was bij een glasvezel pakket. Nou dit lijkt mij deze reactie niet correct. Dat vind ik ook jammer, ik ben nieuwe klant en dan heb ik gewoon liever dat men zegt dat ik niet moet zeuren en niet in aanmerking kom voor de aanbieding.

Dus bij deze dan ook mijn vraag aan een KPN medewerker: Is er iets mogelijk? Ik zou dit heel erg op prijs stellen.

Ik begrijp dat ik hier vanuit KPN geen reactie op ga krijgen?

Erg jammer....

Waar ik namelijk over val is dat een collega van mij wél een jaar lang gratis FOXS krijgt bij een glasvezelpakket. Erg vreemd allemaal en ook erg jammer.

Geen leuke binnenkomer bij KPN.

Reageer