Beantwoord

Actie 3 maanden gratis tv pakket maar week gratis

  • 5 April 2021
  • 21 reacties
  • 145 keer bekeken

Badge

Ik heb op 27 maart de "gratis 3 maanden pakket" aangezet en heb daar precies een week gebruik van mogen maken?? De actie is zeker afgelopen en dan word alles afgesloten ofzo? Vind het erg slecht van jullie. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 April 2021, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Nee hoor, als er toen je hem activeerde 3 maanden korting in de bevestiging stond die je daarna hebt ontvangen krijg je die korting ook, als daar nu iets fout gaat zal er een moderator naar moeten kijken, als jij dan even zorgt dat je forum profiel is ingevuld met de gegevens kunnen ze dat gelijk doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RockyNala,

Dit is absoluut niet de bedoeling, als je 3 maanden gratis gebruik kunt maken van een pakket, gaat dat om 3 maanden vanaf het moment dat het pakket actief wordt. Ik kijk dus graag even met je mee naar waar dit mis gaat!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ook hoor ik graag welk pakket je hebt gekozen :slight_smile:

 

Badge

Zoals gevraagd, gedaan! 

Ik had het plus pakket aangevraagd. 

Mvg 

 

Gabriël Gojani 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @RockyNala,

Gek genoeg zie ik helemaal niet terug dat het Pluspakket überhaupt aan heeft gestaan :thinking: Je hebt er wel een week gebruik van kunnen maken? 

Hoe ben je geattendeerd op de mogelijkheid om het Pluspakket aan te zetten? Heb je daar wellicht een mail over ontvangen? En heb je ook een bevestiging ontvangen dat het pakket aan is gezet?

Badge

Ik heb inderdaad geen bevestiging ontvangen dat het pakket geactiveerd was, maar de volgende dag had ik wel extra zenders inderdaad ongeveer een week.

Ik heb het pakket aangezet via de app op mijn telefoon.

Van 22 januari tot 5 april waren 8 zenders uit het pluspakket te zien met het basispakket. Dit was een compensatie i.v.m. de traagheid v.h. menu.

Dat waren deze zenders:
36 Eurosport2, 52 Nick Toons, 53 Nick jr. BG, 54 Nick Music, 71 Comedy central extra, 83 Discovery Science HD BG DD5.1, 85 Animal Planet HD, 110 MTV Music.

Badge

Hahaha wauw dat wist ik helemaal niet!! 

Ik dacht he inderdaad ik heb extra zenders en een week later dacht ik huh ze zijn weg.

Nou bedankt voor de duidelijkheid

Reputatie 7
Badge +20

Scherp @PeterG!

Dan is dat de verklaring :sweat_smile:

Maar nog niet de reden waarom RockyNala dácht het pluspakket aangezet te hebben. Wat dus helemaal niet het geval bleek. Maar...

Geldt de “eerste 3 maanden” gratis nog als het nu nog wordt geactiveerd, @Maja_ ? Voor RockyNala.

Update (11:44).

Volgens mij geldt het nog. De eerste 3 maanden gratis.

kpn.com/thuisblijvers

Badge

Ja zo lijkt het wel ja, echter staat er deze keer niet bij dat de eerste 3 maanden gratis zijn als ik deze wil activeren, dat stond er toen wel. 

Klopt. Ik zie net (echt nèt 14:14 ) bij de FAQ op die pagina kpn.com/thuisblijvers dat de actie t/m 31 maart liep. Als je nu dus een pakket neemt wordt het meteen in rekening gebracht.

Overigens kon ik de mensen niet volgen die die pakketten na 3 maanden uitzetten. Je wilt toch niet een pakket juist omdat het alleen maar gratis is…. Het is alleen maar meegenomen als een gewenst pakket tijdelijk gratis is. Maar voor mij geen must. Je wilt het… of niet.

Badge

Ja nu heb ik inderdaad geen 3 maanden gratis plus pakket, terwijl ik dat wel aan had geklikt.. 

Nee ik heb geen bevestiging gehad maarja, dat weet ik toch niet dat ik dat had moeten hebben gehad. 

Reputatie 7
Badge +20

Als je niet weet dat het niet goed gaat zonder dat je een bevestiging ontvangt, heb je dat natuurlijk ook niet door :slight_frown:

Kreeg je in de app wél te zien dat het aanvragen gelukt is?

Badge

Ja daar kreeg ik wel dat ik het had aangevraagd 

Reputatie 7
Badge +20

Dan ga je er natuurlijk helemaal van uit dat het goed zit :grimacing:

Omdat dit lelijk is verlopen, wil ik voorstellen dat je het Pluspakket weer aan zet, en dat ik hiervan de kosten ga vergoeden, goed idee?

Ik kan er niet voor zorgen dat je een herinnering gaat krijgen als de 3 maanden er bijna op zitten, dus het is raadzaam om dat even in de agenda van je telefoon te zetten of iets dergelijks, zodat je er alsnog een melding over ontvangt!

Badge

Oke dan ga ik dat doen!

Bedankt voor de goede service!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het Pluspakket nu aan staan, en heb hiervoor een vergoeding ingevoerd!

Dit zie je terug als een eenmalige korting op de factuur van mei :slight_smile: Veel kijkplezier gewenst!

Badge

Geldt dat wel voor 3 maanden nu ook of voor 1 maand? 

Bedankt:slight_smile:

@Maja_ kennende heeft ze in 1 x het bedrag voor 3 maanden pluspakket aan je vergoed.

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_ kennende heeft ze in 1 x het bedrag voor 3 maanden pluspakket aan je vergoed.

Precies dit inderdaad :blush: