Actie korting kpn

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Badge

Nogal misleidend. In de mail die ik gehad heb, staat: “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!”

Ik dacht: mooi, kan ik mijn zoon verrassen met 3 maanden ziggo sport! Blijkt dat enkel fox sports en het pluspakket 3 maanden gratis zijn, ziggo sport is 3 maanden lang 50% korting. Dat strookt niet met de titel in de mail.

Maar goed, dan 3 maanden lang voor €7,50 ipv €14,99 per maand. Moet dan maar. Dus ik ga aan de slag om dit te activeren. Echter, wanneer ik dit pakket toevoeg aan mijn abonnement, staat er bij “kosten straks” dat het pakket €14,99 kost en dat mijn korting 3 maanden lang €4,99 per maand is. Nu ben ik nooit zo'n ster in rekenen geweest, maar volgens mij is dat geen 50% korting.

Waardeloze actie.

admin: eigen topic voor je vraag aangemaak


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge

Hahahaha, wat een waardeloos bedrijf is dat KPN toch. Ik probeer erover te chatten en 2 keer wordt de chat beëindigd door de medewerker voordat er een woord gesproken wordt.

Reputatie 7
Badge +24

Ja, dat lees je heel veel, dat chats onderbroken worden. Ik kan me niet voorstellen dat medewerkers dat zelf bewust doen. Ik denk dat dit komt doordat heel veel medewerkers thuis werken en ze daar misschien niet zo'n goede verbinding hebben. Eigenlijk zou de software dat wel moeten ondervangen, zodat niet de chat direct wegvalt bij een tijdelijke onderbreking. 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @RoDra, dat klopt inderdaad niet! Sorry daarvoor. Je hebt dan gewoon recht op 50% korting. Is het inmiddels gelukt wel gelukt dit te activeren met 50% korting? Anders help ik je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zoals @Nick83 al aangeeft, kan het voorkomen dat door het thuiswerken van de collega's de verbinding wegvalt. We werken namelijk allemaal op een VPN-verbinding en de meeste collega's werken dan ook via een WiFi-verbinding. Heel irritant dat het twee keer bij je wegviel! Gelukkig hebben we daar via deze weg geen last van.:smile: