Beantwoord

Activatie interactieve tv

• 19 december 2015
  • 3 reacties
  • 263 keer bekeken

Hallo,

Gisteren is bij mij glasvezel geinstaleerd, en alles werkt prima. 
Nu wilde ik KPN Compleet gaan instellen maar er staat in MijnKPN dat interactieve tv nog bezig is met activeren. Hier staat bij dat het door een storing enkele uren kan duren, helaas is het nu al 24 uur bezig.. Klopt dit nog?

Omdat dit nog niet geactiveerd blijft mijn KPN Compleet in afwachting?

Met vriendelijke groet,

Niels

icon

Beste antwoord door Joran 20 december 2015, 18:11

Dag Niels, welkom op het forum!

Goed om te horen dat alles prima werkt! Het activeren van diensten zorgt op dit moment inderdaad voor problemen. We werken er hard aan om deze storing op te lossen, op dit moment staan activaties en wijzigingen tijdelijk op pauze. Dit houdt helaas in dat de Compleet aanmelding ook vertraging oploopt. Excuses hiervoor! We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verlopen, gaan de activaties en wijzigingen automatisch weer door.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Mijn moeder heeft al enkele jaren glasvezel. Daar staat nog steeds dat de activatie bezig is... en ze is Compleet.

Reputatie 7
Badge +27
Dag Niels, welkom op het forum!

Goed om te horen dat alles prima werkt! Het activeren van diensten zorgt op dit moment inderdaad voor problemen. We werken er hard aan om deze storing op te lossen, op dit moment staan activaties en wijzigingen tijdelijk op pauze. Dit houdt helaas in dat de Compleet aanmelding ook vertraging oploopt. Excuses hiervoor! We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verlopen, gaan de activaties en wijzigingen automatisch weer door.

Goedemorgen,

Niels heeft hetzelfde probleem als ik. Bij mij staat ook de activatie in de wacht. Nu zie ik hier dat dit 10 dagen geleden ook al was. Is er inmiddels schot in de zaak? Zou graag gebruik gaan maken van het KPN Compleet pakket. Ik kan wel tv kijken, internetten en bellen. Alleen geeft MijnKPN dit aan:

Uw diensten worden geactiveerd

In verband met een technisch probleem in ons netwerk kan het activeren van uw dienst in sommige gevallen pas na enkele uren succesvol uitgevoerd zijn

Fijne jaarwisseling alvast!

Met vriendelijke groet,

Lars

Reageer