Beantwoord

Activatiekosten toch in rekening gebracht

  • 7 May 2021
  • 6 reacties
  • 266 keer bekeken

Helaas  heeft zich bij mij een soortgelijke situatie voorgedaan. Ook mij is telefonisch toegezegd dat ik geen activatiekosten zou hoeven betalen, maar dit is wel in rekening gebracht op de eerste factuur. Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?

 

Admin:  afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 May 2021, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @tVeer! Leuk dat je contact met ons opneemt via ons Forum! 

Ik begrijp dat telefonisch jou toegezegd is dat er geen aansluitkosten berekend zouden worden. We hebben eens in de zoveel tijd acties waarbij er geen aansluitkosten berekend worden: recentelijk hadden we bijvoorbeeld een actie voor klanten die al Internet van KPN hebben en een nieuw mobiel abonnement afsloten: voor het nieuwe mobiele abonnement werden dan geen aansluitkosten berekend. Heb je gebruik gemaakt van deze actie?

Kun jij je verzoek toelichten en je klantgegevens (klantnummer, postcode en huisnummer + geboortedatum van de contractant) invullen in jouw profiel? Dan kijk ik na van welke actie jij precies gebruik hebt gemaakt en wat er genoteerd staat bij jouw klantgegevens.

Hi Shyrin_, de gegevens heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Ik weet eerlijk gezegd niet of er sprake was van een actie. Je collega gaf destijds alleen aan dat ze mij de activatiekosten cadeau kon doen, omdat ik het abonnement telefonisch bij haar afsloot. Een verdere toelichting heb ik niet gevraagd, omdat dat natuurlijk een mooi aanbod was. 

Reputatie 7
Badge +16

Ah, zo, helder, dank je wel! 

Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van een actie waarbij je 6 maanden korting krijgt op de abonnementskosten, de eenmalige aansluitkosten zijn wel €25,- en worden automatisch in rekening gebracht. Omdat je nu aangeeft dat deze kosten jou cadeau aangeboden zijn, heb ik mijn collega een bericht gestuurd om dit deel van het aanbod ook in orde te maken. 

Hi @Shyrin_, heel fijn. Bedankt voor je hulp!

Helaas zijn op de nieuwe factuur de activatiekosten niet gecorrigeerd. Kunnen jullie er nogmaals naar kijken zodat het komende maand eindelijk wel wordt aangepast  ?

Reputatie 7
Badge +16

Ik was een paar dagen afwezig, nu alsnog een verlate reactie op je (privé)bericht:

Ik zie dat mijn collega mijn bericht ook niet opgepakt heeft: jammer en inderdaad vervelend! Ik regel de creditering alsnog voor jou, via onze administratie!