Beantwoord

Activatiekosten toch in rekening gebracht na afspraak

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 480 keer bekeken

Twee weken geleden heb ik telefonisch een abonnement afgesloten voor TV en internet. Hierbij werd ik erg vriendelijk geholpen door een behulpzame medewerkster. Ze gaf aan dat de activitatiekosten van het abonnement gecrediteerd konden worden, omdat ik het abonnement telefonisch afsloot. Op de bestelbevestiging zouden deze wel nog worden vermeld (dit kon ze niet aanpassen), maar ze zouden uiteindelijk niet gefactureerd worden. Nu krijg ik de eerste factuur binnen en hierop staan de activatiekosten van €25 tóch vermeld.

Worden deze uiteindelijk niet afgeschreven, of is er hier iets mis gegaan?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 August 2020, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 

Hoi Dennis,

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ben benieuwd naar een reactie! 🙂

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 

Hoi Dennis,

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ben benieuwd naar een reactie! 🙂

Dat zal wel goed komen. :wink:

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gulins2008, welkom! Ik zie dat je niet wilde wachten op mij (volledig terecht ;-)) en dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt. Goed om te zien dat de kosten alsnog gecrediteerd worden. Excuses voor het ongemak!