Beantwoord

Activeren KPN ITV

• 19 juli 2012
  • 4 reacties
  • 11252 keer bekeken

Hallo,

ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat Interactieve TV geactiveerd wordt? Vandaag heeft KPN bij ons het glasvezelkastje gemonteerd en binnen een uurtje was het Internet geactiveerd (inclusief de beloofde snelheid van 50 op/af, petje af daarvoor!)

Maar ik wacht nu nogsteeds op televisie.

Iemand enig idee? Is het normaal om zo lang te wachten?

icon

Beste antwoord door Guimo87 20 juli 2012, 07:49

Bedankt voor je input Arjan. Die brief heb ik dus niet gekregen. Ik ga zo even bellen met de klantenservice.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste Guimo87,

Ik kon na het aansluiten van de zaken eigenlijk direct gebruik maken van de iTV dienst. Heb je al je abonneenummer en pincode etc. op de iTV tuner al ingevoerd?  

Ik heb geen abonnementnummer en ook geen pincode. Volgens de instructieboekjes zouden die in de bevestigingsbrief moeten staan of in de bevestigingsemail, maar in de bevestigingsbrief kan ik daar niets over vinden en de bevestigingsemail heb ik nooit gehad...

Ook in Mijn KPN Glasvezel kan ik er niks over vinden...

Reputatie 3
Badge +4
Beste Guimo87,

Wanneer je via kpn.com/glasvezel inlogt met het mailadres welke je van KPN bij de aanvraag van je abonnement hebt gekregen (kpnmail.nl), kan je als het goed is je contactgeschiedenis raadplegen. Hier dient een document met als titel "( Letter ) Gegevens Interactieve TV van KPN" te staan. In dit pdf bestand dienen deze gegevens vokr iTV vermeld te staan.

Mocht deze brief niet te downloaden zijn, kan je het beste de klantenservice voor glasvezel raadplegen.
Bedankt voor je input Arjan. Die brief heb ik dus niet gekregen. Ik ga zo even bellen met de klantenservice.

Reageer