Mijn gezin en ik wilden graag naar de handbal WK-finale kijken. Omdat deze niet los te koop was hebben we (vlak na het begin van de wedstrijd) besloten om Ziggo Sport aan te schaffen.
Bij het aanschaffen kreeg ik om 12.38 uur een bevestiging van de aanvraag met de mededeling dat het pakket na maximaal 15 minuten zou werken.
Toen het pakket na 30 minuten nog niet actief was heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Op verzoek van de klantenservicemedewerkster heb ik toen de experiabox gereset, maar helaas hielp dit ook niet. Omdat de klantenservice mij niet verder kon helpen kreeg ik het advies om af te blijven wachten.
Inmiddels is het 13.58 uur, heeft Nederland een hele spannende finale in de laatste seconde gewonnen, hebben wij deze spannende wedstrijd op de radio moeten volgen, heb ik een paar keer de experiabox gereset en is ons Ziggo Sport pakket nog steeds niet geactiveerd!
Je begrijpt dat we erg teleurgesteld zijn dat we deze historische wedstrijd niet op de tv hebben kunnen volgen.
Beste antwoord door LeonRooz
Bekijk origineel