Beantwoord

Activeren Ziggo Sport duurt langer dan aangegeven

  • 15 December 2019
  • 17 reacties
  • 261 keer bekeken

Mijn gezin en ik wilden graag naar de handbal WK-finale kijken. Omdat deze niet los te koop was hebben we (vlak na het begin van de wedstrijd) besloten om Ziggo Sport aan te schaffen.

Bij het aanschaffen kreeg ik om 12.38 uur een bevestiging van de aanvraag met de mededeling dat het pakket na maximaal 15 minuten zou werken.

Toen het pakket na 30 minuten nog niet actief was heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Op verzoek van de klantenservicemedewerkster heb ik toen de experiabox gereset, maar helaas hielp dit ook niet. Omdat de klantenservice mij niet verder kon helpen kreeg ik het advies om af te blijven wachten.

Inmiddels is het 13.58 uur, heeft Nederland een hele spannende finale in de laatste seconde gewonnen, hebben wij deze spannende wedstrijd op de radio moeten volgen, heb ik een paar keer de experiabox gereset en is ons Ziggo Sport pakket nog steeds niet geactiveerd!

 

Je begrijpt dat we erg teleurgesteld zijn dat we deze historische wedstrijd niet op de tv hebben kunnen volgen.

icon

Beste antwoord door LeonRooz 15 December 2019, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Identieke ervaring.  Kwart over 12 aangemeld en nu om 1500 nog niets😢. Gelukkig samenvatting op nos.

Misschien tijd om over te stappen. Ben nu wel weer 15 euro kwijt voor niets.

Een teleurgesteld kpn kijker

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat jullie deze wedstrijd niet konden volgen via Ziggo Sport. Op dit moment kunnen alle klanten zender pakketten, zoals het Ziggo Totaal Pakket, alleen bestellen via de Mijn KPN app. Dit is vorige week al gecommuniceerd aan alle klanten. @LeonRooz en @Jean9 zouden jullie je naam, postcode, huisnummer, klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jullie gegevens heb kan ik deze bestelling laten annuleren, zodat je het opnieuw kan aanvragen is onze app. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Heel jammer dat het niet gelukt is om te kijken.

Hier kort na aanvang besloten om ‘m te huren via ZiggoSport Go. Daar was ie wel los afneembaar. HDMI kabel van de laptop naar de tv en we konden kijken. Wat wás het spannend en vooral spectaculair. Nog krapper qua tijd dan de halve finale.

@Vikash Nou, dat het niet via de decoder afgenomen kan worden is m.i. slecht geïnformeerd. Wel een pushbericht dat het vrijdag op zaterdag, tot 7.00 uur zat.ochtend helemaal niet kon vanwege onderhoud.

Ik was hier tot nu niet (eens) van op de hoogte:


Op dit moment kunnen alle klanten zender pakketten, zoals het Ziggo Totaal Pakket, alleen bestellen via de Mijn KPN app. Dit is vorige week al gecommuniceerd aan alle klanten

Derhalve maar even in m'n onderschrift. Staat het gelijk 25.000 X in het foru

Ik heb mijn profiel bijgewerkt, @Vikash.

Wat ik wel jammer vind is dat hoewel jullie weten dat aanvragen via de TVontvanger niet werkt, dit pakket gewoon nog via de ontvanger aan te vragen is zonder dat er een mededeling komt dat het niet werkt en dat ik de mijnKPN-app moet gebruiken.

Ook vind ik het jammer dat de klantenservice aangeeft dat ik gewoon moet wachten tot het geactiveerd is en niet de aanvraag heeft verwijderd zodat ik het via de app opnieuw kon proberen en misschien nog een klein stukje van deze spannende wedstrijd had kunnen.

Beide bovenstaande punten vind ik een tekort in de service van KPN, dit ben ik niet van KPN gewend.

Reputatie 7
Badge +21

Wat ik wel jammer vind is dat hoewel jullie weten dat aanvragen via de TVontvanger niet werkt, dit pakket gewoon nog via de ontvanger aan te vragen is zonder dat er een mededeling komt dat het niet werkt en dat ik de mijnKPN-app moet gebruiken.

Dat zou het inderdaad nog duidelijker maken. Ik heb het intern doorgezet als verbetervoorstel. 

Bedankt voor het achter van je gegevens @LeonRooz. Ik heb jouw bestelling laten annuleren. Als je het Ziggo sport alsnog wil bestellen, dan kan dit in de Mijn KPN app. 

Reputatie 7
Badge +22

Op dit moment kunnen alle klanten zender pakketten, zoals het Ziggo Totaal Pakket, alleen bestellen via de Mijn KPN app

@Vikash, waarom is dat eigenlijk? Kan er niet meer via de TV ontvangers “aan of uit” gezet worden? Of komt dat weer terug? Beetje vreemd vind ik dit wel. :thinking:

Reputatie 7
Badge +21

Het is zeker een beetje vreemd, we zijn hiervan op de hoogte en zijn druk bezig met een oplossing. Zelfs op zondag @Dennis Schreve :wink:

Het pakket wordt uiteindelijk wel toegevoegd, maar het duurt langer dan normaal. 

 @Vikash Dank voorheen verwijderen van mijn aanvraag, ik heb een nieuwe aanvraag gedaan via de mijnKPN-app.

Ik ben even door mijn administratie gegaan, maar misschien zie ik het over het hoofd, ik kan nergens een bericht van KPN vinden dat de aanvraag niet via de decoder gedaan kan worden.

En verder heb ik er moeite mee dat het nu lijkt alsof het mijn fout is terwijl ik contact heb gehad met een medewerkster van de klantenservice (met het advies om af te wachten, het zal vanzelf gaan werken).

Ik vind het niet KPN-waardig om het af te maken met “We hebben vorige week gezegd dat dit niet (of tijdelijk niet) werkt en hoewel u de klantenservice heeft gebeld had u beter moeten weten”.

Ik ben al jaren een tevreden klant, in heb nooit gezeurd (ook als iets niet meteen werkte), maar in dit geval denk ik er over na om hier een officiële klacht van te maken.

Reputatie 7
Badge +22

Het is zeker een beetje vreemd, we zijn hiervan op de hoogte en zijn druk bezig met een oplossing. Zelfs op zondag @Dennis Schreve :wink:

Het pakket wordt uiteindelijk wel toegevoegd, maar het duurt langer dan normaal. 

Hoe komt het dan @Vikash? Is het dan weer anders gemaakt, dat daarom niet mogelijk is met de TV ontvanger?

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan hoor @LeonRooz! Als het goed is heb je een bericht ontvangen op de tv-ontvanger zelf dat je met de rode knop kon openen. Ik vind zeker niet dat het jouw eigen fout is en mijn collega van de klantenservice had dit moeten weten.  Kan je inmiddels al gebruik maken van het Ziggo Sport pakket? Op welke manier heb je het Ziggo Sport pakket besteld, via de app of via een internetbrowser? 

@Vikash Ik had om 16.08 uur een bevestiging gekregen van mijn aanvraag via de mijnKPNapp (aanvraag was gedaan via de app op mijn telefoon). Ik ben net gebeld door een collega van jou dat deze aanvraag al 30 minuten “openstond” en dat dit was opgevallen. Heel fijn dat ik niet zelf hoefde te bellen, maar dat jullie contact opnamen met mij.

Helaas is deze aanvraag ook niet gelukt binnen 15 minuten, maar je collega is ermee bezig.

Ik kan me inderdaad herinneren dat ik vorige week een bericht had dat ik via de rode knop kon lezen, maar kan me niks van de inhoud herinneren. Toen ik net terug wilde kijken wat de inhoud was, was het bericht niet meer te vinden (zowel nieuwe als alle berichten is leeg).

Reputatie 7
Badge +21

Het klopt dat mijn collega @Alex_P en ik deze bestelling in de gaten houden om te bekijken of het wel goed gaat via de Mijn KPN app. Ik zie zelf ook dat deze bestelling te lang openstaat en twijfel of dit de juiste workaround is.

We pakken dit nu met prioriteit op. Onze excuses voor al het ongemak van vandaag. Ik kan het op dit moment helaas niet mooier maken.

 

@Vikash en @Alex_P Het werkt!!

Dank voor het oppakken van mijn probleem.

Ik ben weer een tevreden klant! 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, alles zou nu goed moeten werken. Zouden jullie dit willen testen en bevestigen?

Reputatie 7
Badge +24

@Vikash en @Alex_P Het werkt!!

Dank voor het oppakken van mijn probleem.

Ik ben weer een tevreden klant! 

Top!

Reputatie 7
Badge +28

@Vikash en @Alex_P Het werkt!!

Dank voor het oppakken van mijn probleem.

Ik ben weer een tevreden klant! 

 

 

Zo, goed bezig! Ik zeg zometeen Chinees eten voor de mannen op kosten van de baas. 

Reputatie 7
Badge +24

@Vikash en @Alex_P Het werkt!!

Dank voor het oppakken van mijn probleem.

Ik ben weer een tevreden klant! 

Zo, goed bezig! Ik zeg zometeen Chinees eten voor de mannen op kosten van de baas. 

Zeker, we declareren het gewoon hier. Stiekem dan. Blijft tussen ons hoop ik.