Beantwoord

Adapter 12 volt DC 1.0A bestellen

  • 9 November 2019
  • 6 reacties
  • 847 keer bekeken

Ik denk dat de kabel 12V DC defect is. De steker heeft een geel randje bij het uiteinde. De kabel moet achterin het modem geplaatst worden en dan met de stekker in het stopcontact. Op de stekker zit een lampje dat normaal gesproken groen moet branden. Deze doet nu niets. Kan ik een nieuwe kabel bestellen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
 

Ik heb hetzelfde probleem, kan ik ook een nieuwe ontvangen? adapter 12 volt DC 1.0A ?

We hebben 5 "kijkkastjes” maar we moeten idere keer met de adapter switchen omdat er een kapot is. De recentelijk bestelde tv ontvanger is van een nieuwer type en heeft andere adapter. de overige zijn exact hetzelfde als op de foto's die Tineke B heeft geplaatst, deze zou ik moeten hebben. Verneem graag!

Groet, 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 November 2019, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welk modem heb je?

De modems hebben niet allemaal de dezelfde voedingsadaptor. 

Hoi @frans47 . Ik begrijp dat er een adapter stuk is?

Dat kan ik wel voor je fixen, denk ik. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

profiel aangevuld ! blij met het antwoord!

 

verneem graag!

 

Groet,

Frans47

Leuk je gesproken te hebben! Ik stuur een nieuwe op. Laat je weten of die het goed doet? 

gisteren adapter ontvangen en werkt perfect! bedankt!

 

Groet,

Frans47

Dat is super! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden.