Beantwoord

Adapter Arris tv-ontvanger kwijt

  • 22 June 2021
  • 12 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik ben mijn adapter kwijt van mijn arris tv ontvanger waar kan ik een nieuwe bestellen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 June 2021, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Hoi @Marknee, welkom bij ons op het forum! Zonder adapter is het lastig kijken natuurlijk. Ik wil met je meekijken, zou je jouw forumprofiel daarvoor volledig in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Is aan gepast.

Reputatie 7

Dank je @Marknee, ik heb een nieuwe stroomadapter voor deze ontvanger naar je gestuurd! Binnen enkele dagen zal deze bij je worden bezorgd, laat je het weten als je 'm ontvangen hebt?

Super dank je wel

Fijn dat de adapter is opgestuurd, maar er staat niet bij hoe ik een nieuwe adapter kan krijgen. Hopelijk wordt er door deze reactie ook een nieuwe naar mij gestuurd. Sinds de verhuizing is de adapter nergens meer te vinden.

He @NielsGG ik moest echt lachen. Je hebt helemaal gelijk. Sommige moderators waaronder @Jasper doen echt hun best om mee te denken met de klant. Was hij even vergeten dat KPN nogal vaak doorverwijst naar dit forum in hun webpages. 


In het algemeen doet men bij KPN hier niet moeilijk over. Overigens vertel dan wel even om wat voor ontvanger het gaat, want dat staat ook niet in jouw bericht :wink:

Dank je wel @CorL voor je reactie. Het is een Arris en de volgende codes staan op de achterzijde vermeld:

  • VIP2952V2
  • 596395-001-00
  • Serial No: M11542TNB474
  • MAC: 00:02:9B:D7:40:98
  • 845881

Hopelijk is het voldoende zo. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Reactie, foutief, ingetrokken.

 

 

Hallo @Marknee Ik ben alleen benieuwd hoe je nu een stroomadapter van de tv-decoder ineens kwijt kunt raken.

Gisteravond keek je bijvoorbeeld nog tv en vandaag ben je ineens de stroomadapter kwijt?

 

 

Jan het is niet Marknee, het is iemand nieuw in dit forum, die hier terrecht is gekomen misschien wel via de KPN website waar dat wordt verteld en nu onwetend een topic kaapt. 

Hi CorL, jij hebt mij helemaal door. Begrijp ik nu goed dat ik een topic moet aanmaken (die dus al bestaat denk ik dan) en daar nog een keer mijn vraag moet stellen? Ik wil natuurlijk gewoon een nieuwe adapter bestellen, maar weet niet hoe dat moet. Ik vind inderdaad op internet dit huidige topic en dan zie ik gelijk een reactie Jasper die vervolgens een adapter opstuurt. Dat wil ik ook ;-) Zou jij mij nog even verder willen helpen? Alvast bedankt.

Hi CorL, jij hebt mij helemaal door. Begrijp ik nu goed dat ik een topic moet aanmaken (die dus al bestaat denk ik dan) en daar nog een keer mijn vraag moet stellen? Ik wil natuurlijk gewoon een nieuwe adapter bestellen, maar weet niet hoe dat moet. Ik vind inderdaad op internet dit huidige topic en dan zie ik gelijk een reactie Jasper die vervolgens een adapter opstuurt. Dat wil ik ook ;-) Zou jij mij nog even verder willen helpen? Alvast bedankt.

@NielsGG dom dom dom van mij. Ik dacht dat ik je het gratis telefoonnummer van de KPN servicedesk had gegeven. Dat heb ik dus lijkt het niet 0800-0402 en net zo lang doorvragen tot die automatische telefoonbeantwoorder je of zo’n adapter stuurt of verbindt met een echte medewerker. Wordt je gek van die telefoonbeantwoorder met steeds dezelfde vragen dan zeggen “ik wil een medewerker spreken”.  

Ik heb gewoon het idee dat ik dit al een keer naar jou toe heb geschreven. Maar misschien heb ik het zelf wel weer per ongeluk gewist. 

Reputatie 7

Ik zet er vaak linkjes bij inderdaad, als er relevante linkjes voor zijn. In dit geval is er geen pagina op de website om een nieuwe stroomadapter aan te vragen, dus had ik 'm meteen zelf opgestuurd naar de TS. Is het voor jou inmiddels gelukt via het telefoonnummer dat Cor noemde, @NielsGG? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, zodat ik met je mee kan kijken.