Beantwoord

Adapter tv-ontvanger kapot

  • 7 February 2019
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Onze Arris adapter voor de TV ontvanger model nummer MU12-S120100-CS doet het niet meer.
Misschien kink in de kabel??
Kan ik een nieuwe bestellen of kan iemand vertellen hoe het werkt?

alvast hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 February 2019, 10:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @beeteetje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat de tv-ontvanger het opeens niet meer doet! Ik zie de ontvanger niet tussen de gekoppelde producten in jouw abonnement staan, maar heb desondanks wel een nieuwe adapter opgestuurd. Ik kan me namelijk voorstellen hoe vervelend het is dat je geen televisie kan kijken via de tv-ontvanger. De adapter komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Goedemorgen Susan,

Dat is super.Gelukkig hadden de buren nog een snoertje te leen.
We hebben toch echt een ontvanger van jullie.Een klein zwart kastje ook van het merk Arris.
Ik zie de adapter wel verschijnen.
Bedankt voor de goede service!!☺️

Groetjes van Bertine
Ik heb een nieuwe interactieve ontvanger, alles netjes aangesloten maar nu lijkt het erop dat er geen stroom op de ontvanger komt. Waarschijnlijk de adapter niet goed.
Kan ik bij de KPN een nieuwe bestellen?

Groetjes Marco
Reputatie 7
Badge +21
@Cobus69, welkom op het Forum! Oh, dat is niet heel fijn. Een nieuwe ontvanger en adapter, het is dan wel ongebruikelijk dat het meteen kapot is. Heb je ook al een ander stopcontact geprobeerd? En heb je ook eventueel een andere ontvanger in huis, waar je de adapter van kan lenen om dit te testen?

Werkt dit niet en ligt het probleem echt bij de adapter, dan stuur ik graag een nieuwe op! Wil je in dat geval ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
Dag Susan
Geweldig bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb inmiddels contact gehad met de service dienst van kpn en ze sturen mij een nieuwe.
Alsnog dank je wel

Groetjes Marco

Reageer